1. youtube
  2. new
الإعلانات


Mo7a مستواه غير معروف

Mo7a Mo7a غير متواجد حالياً

صياد متفاعل

sponsor links

رسائل الزوار

عرض رسائل الزوار 1 إلى 10 من 10
  1. يونس
    11-04-04 03:35 PM
    يونس
    السلام عليكم و رحمه الله
    انا يونس صياد قديم انا و اهلي احب اتعرف بحضرتك
    انا عايش في مدينه زفتي غربيه و احب ان نتعرف ببعض
  2. البورسعيدي
    10-12-06 12:22 AM
    البورسعيدي
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    أسعد وأتشرف بالتعرف علي حضرتك وآسف لتأخري في الرد لظروف السفر
  3. ahmedzedmotorz
    10-12-04 04:07 PM
    ahmedzedmotorz
    صدقنى ياباشا انا كتير مبسوط ان الناس لسه فيهم خير وبيخافوا على بعض ومقدر نصيحتك ولا تفكر ان فيها كبر حاش لله ومعاذ الله وانت لاتكون زعلان احنا اخوان بس بتعرف انت فيه امور بتعرف تتصرف فيها وخصوصا لو تملك المادة بس دة قصدي وسامحنى لو كنت فهمت كلامي بصيغه تانيه وانا متشكر جدا جدا جدا على النصيحه وخلينا دايما متواصلين بالود والاخوة وشكرا مرة تانيه استاذي الكريم
  4. ahmedzedmotorz
    10-12-01 09:39 PM
    ahmedzedmotorz
    من خلال مشوار الغربه الطويل جدا والتدرج الوظيفي لما وصلت لانى اكون مدير شركه كاوازاكي وصلت لنتيجه وعرفت شيئ مهم جدا هو المثل القديم اللى بيقول
    انت تملك المال ................انت تملك الرجال وشكرا على نصيحه العائله
  5. ايهاب رمزى
    10-11-09 01:03 AM
    ايهاب رمزى
    حبيبى يا باشا ربنا يكرم اصلك

    وانا من الهرم وتحت امرك وتنورنا يا ريس فى اى وقت واجدع ناس البورسعيدية
    وده رقمى

    0189799959
  6. galal khalifa
    10-10-31 04:30 PM
    galal khalifa
    حلوة قوي دية يا سامح الله يحظك ويفرحك
  7. galal khalifa
    10-10-31 11:33 AM
    galal khalifa
    يا حسام ربنا يديم المعرف بينا
  8. galal khalifa
    10-10-31 09:45 AM
    galal khalifa
    ان شاء الله اجيبة معايا وانا جاي بورسعيد
  9. Mo7a
  10. galal khalifa
    10-10-05 08:52 AM
    galal khalifa
    موجود عندك في بورسعيد اول التجاري ناصية الشارع العمومي

معلومات عني

  • معلومات عن Mo7a
    نبذه
    صياد
    المدينه
    port said- port fouad
    الاهتمامات
    صيد الاسماك- صيد الطيور
    الوظيفة
    مدير عمليات- بشركة ارامكس للشحن - بورسعيد
    السلاح
    نوريكا كويك
  • التوقيع
    Sameh Malak"
    كن مطمئن جدا جدا, ولا تفكر في الأمر كثيرا, بل دع الأمر لمن بيده الأمر

الاحصائيات

إجمالي المشاركات
الالبومات
رسائل الزوار
معلومات عامة
  • آخر نشاط: 12-10-09 03:24 AM
  • تاريخ التسجيل: 10-09-21
  • الإحالات/الدعوات: 0

الأصدقاء

عرض الأصدقاء 1 إلى 10 من 16

الساعة الآن 11:14 PM

الإعلانات