الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   أعتذار واجب (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=1835)

طلعت بخيت بسكالس 10-03-17 05:04 PM

أعتذار واجب

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،،
أخواني وأحبائي الأعزاء أعضاء المنتدي الكرام والقائمين عليه .
أعتذر منكم في الآونة القادمة لأنه سأنقطع عن المنتدي لفترة أو ستكون مشاركاتي قليلة جدا .
والسبب في ذلك أصابتي بأنزلاق غضروفي بين الفقرتين الرابعة والخامسة وتوصيات الطبيب لي الراحة التامة وعدم الجلوس في وضع واحد فترات طويلةوأنتوا عارفين طبعا قعدة الكمبيوتر.
لذلك أرجو منكم السماح وإلي لقاء قريب متعكم الله بموفور الصحة والعافية.

egypt sniper 10-03-17 05:29 PM

رد: أعتذار واجب

شفاك الله وعفاك يا بشمهندس طلعت
ربنا يشفيك وان شاء الله تكون فتره قصيره

عبدالرحمن 10-03-17 06:27 PM

شفاك الله وعفاك يا استاذ طلعت - اقسم بالله العظيم انا كنت ناوي اكتب موضوع اسأل فيه عن حضرتك علشان بقالي فتره مش بشوفك في المنتدي بس خوفت تطلع بتكتب في احد المواضيع اللي انا مابشوفهاش
الف سلامه علي حضرتك

night walker 10-03-17 06:52 PM

ألف سلامه ياباش مهندس
ربنا يديك الصحه وترجع أحسن من الأول

عثمان الشبراوى 10-03-17 07:00 PM

والله ربى يعلم ئد اية زعلت مع انى عمرى متكلمت مع سيتك بس الف سلامه عليك
وبجد ياجماعة كل الاى بيحب الهواية دى او بمعنى ادق الرياضة دى لانى بشوف فيها كل معانى الرياضة لازم يشجع صحابو انوهم يعملو زيو والف سلامه عليك ياباشا

noricawy isa 10-03-17 08:45 PM

لااله الا الله - ربنا يرجعك لينا بالسلامه يارب ويشفيك انشاء الله وريح رجلك يااستاز طلعت ولا تجهد نفسك شفاك الله من كل سوء وترجعلنا بألف مليون سلامه - وابقا طمنا من الوقت للتاني علي صحه حضرتك والف لا بأس عليك - انا بدعوا كل عضو بالدعاء للاستاز طلعت وربنا يرجعهولنا بالسلامه يارب وانا اولكم - ( اللهم اشفي الاستاز طلعت وخفف عنه ألمه وعافيه وارضى عنه ياارحم الراحمين ) أمين - تقبلو تحياتي

galal khalifa 10-03-17 09:21 PM

ان شاء الله الموضوع بسيطة ولا غضروف ولا حاجة الموضوع كلة التهاب في الورك اليمامي وشد في العضلة الحمامية والبطية مع بعض الخشونة في عضلة الديك السلاطاني قوم يا وحش الف مليون سلامة عليك

noricawy isa 10-03-17 10:16 PM

هههههههههههههههههههههههههههه

م/عمرو جوده 10-03-18 02:41 AM

الف الف مليون سلامة عليك ياأستاذ طلعت أنت من أفضل الأعضاء في المنتدي
علي الرغم أن مش تربطني بيك علاقة قوية إلا إننا كلنا بنعزك ونحترمك
وإن شاء الله تقوم بألف سلامة

هاوى صيد 10-03-18 04:30 AM

ربنا يشفيك ان شاء الله وترجه تفيدنا بمعلوماتك ربنا معك

محمود محروس 10-03-18 01:09 PM

استاذنا الكبير طلعت الف سلامه الله لقد ألمنى هذا الخبر وكم حزنت جدا والبارحه فقط كنت ساكتب واسأل عليك وكنت سألومك على هذا الكسل لننا لم نعهد غيابك عن المنتدى ولو لساعه ولكن لك الله قدر الله وما شاء فعل وتذكر دائما ان كل شئ يجلبه الله للانسان فهو خير ونحن لا نعلم شافاك الله ,شافاك الله,دعواتنا لك

shind 10-03-18 03:23 PM

اتمني لك الشفاء العاجل وان الطبيب المعالج يكون عمل لك اشعه با الرنين المغناطيسي لانها الوحيده الي بتبين وضع الغضروف الي ممكن يتشال با المنظار دون فتح بس علي حسب اشعه الرنين كمان فيه حزام ساند للظهر وفيه تمرينات علي السرير لتقويه عظلات الظهر والرباعيه يعني فيه بدائل كتير المهم الطبيب

الادارة 10-03-18 03:28 PM

الف سلامه يا بشمهندس طلعت ..
وباذن لله ترجعلنا وتنور المنتدى من تاني ..

mlmk66 10-03-18 03:51 PM

الف مليون سلامة وان شاء الله ترجع تنور المنتدي

w-m-a 10-03-18 06:10 PM

سلامتك يا كبير

Pellet-Master 10-03-18 07:09 PM

بالشفاء إن شاء الله يا أستاذ طلعت

eng_ahmed 10-03-18 09:49 PM

استاذي الفاضل ومعلمي الجميل وصديقي الكبير مقاما وسننا انت تعرف انا بحبك قد اه وطبعا الكل يشهد انك واحد من اجمل الشخصيات في المنتدا ومن اجمد الصيادين خبره ومهاره وانا فعلا حزين علي الخبر ده واسأل الله ان يهديك الي جنته وهناك بقي لا غدروف ولا يحزنوه ونبقي نجري انا وانتا فيها ونصتاد وناكل لحد ما نزهق ههههههههههه حبيبي والله يااستاذ طلعت

gamal abdelhak 10-03-19 12:31 AM

الف سلامة يازعيم لقد سبقتك وبالفعل كلام الدكتور مضبوط اسمع كلام الدكتور علشان ترجعلنا بسرعة نصيحة الراحة ضرورية جدا ودعواتنا ليك بالشفاء يازعيم ...

BooGY 10-03-19 01:34 PM

الف الف سلامة يا استاذنا الكبير وربنا يرجعلك لينا بالسلامة وان شاء الله لما تقوم لنا بالسلامة اكون حضرت لحضرتك كورس تمرينات استشفائية علشان ترجع احسن من الاول وربنا يشفيك ويعافيك

Oonyx 10-03-19 06:53 PM

ألف سلامة عليك ياباشمهندس

town sniper 1 10-03-23 09:39 PM

الكلام هنا مش هاينفع قابلني علي التليفون

أبو زياد 10-03-24 07:53 AM

استازى الفاضل واخوية طلعت باشا شفاك اللة وعفاك ان شاء اللة تكون فترة قصيرة وترجع لينا بالف سلامة

اسلام_وى 10-04-23 01:01 AM

الف سلامة عليك وتمنياتى بالشفاء العاجل

Gamo 10-04-24 11:48 AM

شفاك الله وعفاك يا استاذ طلعت

اجر وعافية ان شاء الله والف لا بأس عليك وترجعلنا بالسلامه ياااااااارب علطول

عن أبي هريرة وأبي سعيد الخدري رضي الله عنهما، عن النبي قال: { ما يصيب المسلم من نصب، ولا وصب، ولا هم، ولا حزن، ولا أذى، ولا غم، حتى الشوكة يشاكها إلا كفر الله بها من خطاياه } [متفق عليه]

ـعن أبي مسعود قال: قال رسول الله : {
ما من مسلم يصيبه أذى من مرض فما سواه إلا حطّ الله به من سيئاته كما تحط الشجرة ورقها }
[متفق عليه]

asdmkh 10-04-25 06:05 PM

الف سلامه يا راجل يا طيب

وليد الشيمى 10-04-25 11:25 PM

الف سلامة لك يا بطل

طلعت بخيت بسكالس 10-04-27 01:38 AM

والله أحساسكم الطيب ومؤازتكم الحنونة والدالة علي الأخوة الحقيقية ومعدنكم النفيث أبكتني وحبست الكلمات في حلقي لكم كل الشكر وجزاكم الله كل خير اللهم أجعله في ميزان حسناتكم .
أبو زياد وأسلام-وي وحبيبي جامو والسيد الفاضل دكتور أحمد وحبيب قلبي وصديقي العزيز مهندس وليد.
لكم كل الشكر والتحية.

sakr2010 10-07-21 07:12 PM

شفاك الله وعفاك

http://www.egypthunt.net/picture.php...&pictureid=267

SAKR

الكابتن حسام 10-07-21 08:29 PM

الله يشفيك يا استاذ طلعت ويعافيك

صياد اليمام 10-07-25 10:42 PM

معافه بأذن الله 1000000000سلا مه