الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   ايه يا جماعه (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=368)

عاصــم الشبراوينــي 08-03-03 03:29 PM

ايه يا جماعه

مفيش اي اقتراح لاي موضوع معين لتطوير الموقع ايه احنا وصلنا لمرحله ان مفيش حد عنده اي اقتراح ههههههههههه

مهيب 08-03-19 05:15 AM

والله انا شايف اننا

والله انا شايف اننا نحاول نسهل علي الاعضاء جميع المعلومات الخاصه بالصيد والمتاحه ونزل قائمه باسعار البنادق في مصر

هوارة الجبل 08-04-14 03:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asem hamdallah (المشاركة 455)
مفيش اي اقتراح لاي موضوع معين لتطوير الموقع ايه احا وصلنا لمرحله ان مفيش حد عنده اي اقتراح ههههههههههه

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

رحله صيد مشتركه لاعضاء المنتدى ...

لكم منى وافر الاحترام والتقدير ...

abdalla 08-04-15 02:33 AM

pos ba2a ya 3am 3asm ana gebt fekra gamda gdn w 3amaltaha fe3ln
bs msh ha2olk 3aleha now
3ashan ana wa3adtk enaha hatkon mofag2a

القناص 08-06-27 08:25 PM

رد: ايه يا جماعه

السلام عليكم
والله أنا أقترح لو أمكن أضافة غرفة فى المنتدى لكى يجتمع فيها الأعضاء ويتحدثون معا فى نفس الوقت أعتقد أن ذلك سوف يزيد من ترابط أعضاء المنتدى

وعلى أى حال شكرا على مجهودك وربنا يوفق الجميع

venatic13 08-06-28 02:18 PM

صح .... غرفه شات يبقي جميل جدا

وياريت تكبر حجم صوره التوقيع شويه علشان صغير جدا جدا ومش نافع

ومفيش مانع لو تجدد استيل المنتدي

جائزه تشجيعيه كل شهر لاحسن عضو

وكفايه كده.... المره دي

msgm 08-06-30 01:35 PM

فكرة القناص رائعة جدا
إحنا محتاجين غرفة شات
حتسهل حاجات كتير جدا

عاصــم الشبراوينــي 08-07-12 07:18 PM

مينفعش اعمل غرفه شات ومفيش اعضاء كتير في المنتدي وبصراحه اعضاء المنتدي قليل منهم الي بيشارك بمواضيع

القناص 08-07-12 10:05 PM

السلامة عليكم
الشات هيشجع ان الاعضاء تدخل على المنتدى وصدقنى هتلاقى اعضاء جدد من محبى الصيد او الذى عندهم شغف فى فى

التعرف على الهواية

والله ولى التوفيق

عاصــم الشبراوينــي 08-07-18 07:15 PM

يعني الاعضاء كلهم موافقين علي فكره الشات

القناص 08-07-18 11:56 PM

السلام عليكم

مفيش حد مش عايز شات فى المنتدى وصدقنى ان دة هيغير وجه المنتدى ان شاء الله
وهيشجع ناس كتير على عمل العضويات للتواصل مع بعضهم البعض فى ما كل ما يخص الصيد

وشكرا

trainman 09-05-13 01:05 PM

السلام عليكم
يا جماعة اللى احنا محتاجينة فعلاً هو إننا نعمل دعاية للصيد و الرماية و دة يتحقق ان شاء اللة بعمل دعاية للموقع بتاعنا
ساعتها هنبقى ضربنا عصفورين بحجر واحد و على فكرة كل ما زاد الأعضاء زادت المعلومات و زادت العروض و بالتالى
غن شاء اللة هيبقى عندنا فرصة أكبر لتكوين رابطة محترمة من أعضاء مثقفين و واعيين فكرياً و مين عارف ما يمكن نعرف نعمل نادى بعد كدة و يكون إحنا المؤسسين لة , على العموم نسأل اللة التوفيق.

sam0o87 09-12-08 03:52 PM

ايوة ياريت فعلا يا استاذ عاصم تعملنا غرفة شات لان فعلا دة هيقربنا من بعض
وهيخلينا نتبادل اطراف الحديث عن الصيد والسلاح وكل ماهو جديد فى هذا العالم
وشكراااا وتحياتى لصاحب الفكرة

ابو الشوق 09-12-08 08:04 PM

كنت مقترح من فترة منتدى اجتماعى الاعضاء يتكلموا فية عن اى حاجة بعيد عن الصيد
هينشط المنتدى جدا

~aragon~ 09-12-08 10:13 PM

انا اؤيد اقتراح القناص

salahfareed 09-12-10 12:13 PM

طبعا اؤيد فكرة عمل غرفه للشات ودى اكيد فى مصلحه المنتدى لانها حتجيب اعضاء كتير جدد
وكمان قسم او غرفه عامه للكلام فى اى شىء ولو غير متصل بالصيد وعلى سبيل المثال يكون قسم ترفيهى لتبادل المعلومات والخبرات بين الاعضاء وخصوصا فى مواضيع التقنيات الحديثه وطرق رفع وعرض الصور والمرفقات الخ الخ وكذلك قسم رياضى باعتبار ان الصيد والرمايه من الرياضات العالميه

gamal abdelhak 09-12-27 10:46 PM

السلام عليكم اهل المنتدى اخ عاصم من الممكن ايضا ان تعمل صفحة خاصة بصور البنادق وانواعها
وشرح كافى لكل بندقية وبكده ح يكون بالمنتدى معلومات تهم كل الاعضاء وتجذب اعضاء جدد ومن الممكن مشاركة الاعضاء بارسال المعلومات والصور الى المنتدى وانت بعد التاكد منها تنزلها فى الصفحة وياريت تقولى رايك ....... جمال عبد الحق

wael_496 10-01-17 06:16 AM

أنا باقترح اننا نعمل خريطه ل مصر فيها كل اماكن الصيد وعلى فكرة الفكرة ده قديمة وأنتم اللي قولته عليها

sasha128 10-01-24 11:25 AM

سلام عليكم يا جماعة انا عمال احاول اتعرف على اى حد هنا بس للاسف محدش بيرد علينا محمد من روسيا )

sasha128 10-01-27 06:02 AM

واللة حاجة تزعل وتحزن من الظاهر ان الاعضاء لا يرحبوا باى اعضاء جدد ربنا يو فق الجميع

mlmk66 10-01-27 08:03 PM

ياستاذ / محمد من روسيا انا يسعدني ان نكون اصدقاء وان شاء الله اول ماتنزل مصر نتقابل علي طول ونطلع نصطاد مع بعض ويمكن ينضم لينا حد من اعضاء المنتدي وانا اسف علي التاخير .

sasha128 10-01-28 04:34 AM

شكرا على ردك المحترم يا غالى سعيد جدا برد حضرتك ياريت تبعتلى تليفونك على الايميل hamadaturk@yahoo.com اخ جديد محمد فتحى معرفة خير ات شاء اللة

م/عمرو جوده 10-02-20 07:36 AM

ياأخ محمد كلنا أخوات وجمبك
بس أعزر إدارة المنتدي لأنهم مش بيلحقوا يرضوا علي كل المواضيع وإحنا معاك وأي طلب أنا تحت أمرك
ودي تليفوناتي:
0107896484
0144343006

طلعت بخيت بسكالس 10-02-20 02:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasha128 (المشاركة 10596)
واللة حاجة تزعل وتحزن من الظاهر ان الاعضاء لا يرحبوا باى اعضاء جدد ربنا يو فق الجميع

يامحمد أنا أول واحد رديت عليك في منتدي التعارف وحضرتك قلت لي أنا هاتصل بيك قريب ومحصلش ومكنتتش أعرف أنك عايش في التلاجة اللي في آخر الدنيا دي عموما برضه ماتزعلش وده رقمي 0101776118 وكمان أيميلي talaat_b@hotmail.com ويسعدني ويشرفني أن نكون أصدقاء

هاوى صيد 10-02-20 02:20 PM

والله يا جماعه انا شايع انى موضوع الصيانه هو الى مش واخد حقه هنا لان بتوع السلاح بيستغلونا استغلال وحش وبيسرقو حجات من البنادق الاصليه

الساعة الآن 02:44 AM