الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الورشة (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=63)
-   -   عايز افك ابره الريتاي بارون (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=39380)

Fady Police 13-04-12 10:59 PM

عايز افك ابره الريتاي بارون

ابره الريتاي بارون عندي اتكسرت و عايز افكها و اجيب ابره جديده و اركبها ياريت حد يساعدني و يقولي ازاي افك الابره المكسوره و ازاي اركب الجديده

mohamed salah hassan 13-04-12 11:49 PM

رد: عايز افك ابره الريتاي بارون

روح لابو ضيف في 141 ش شبرا

Fady Police 13-04-13 12:41 AM

ايوه اروح اعمل كل ده عندو ؟ يكلفني كام ؟ و شكرا لمرورك

Fady Police 13-04-13 12:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed salah hassan (المشاركة 495421)
روح لابو ضيف في 141 ش شبرا

ايوه اروح اعمل كل ده عندو ؟ يكلفني كام ؟ و شكرا لمرورك

hossam abdo 13-04-13 01:13 AM

ممكن رقم التليفون يا استاذ محمد

coyote160 13-04-13 05:38 PM

بص يا غالي الاول هتفك ظفر مجر الطلقات بالتيله اللي ماسكاه وهتلاقي سوستته ماسكة في بنز صغير طلعها هل وبعدها البنز دا يطلع معاك الابرة لورا وتحت امرك والتركيب عكس الفك

محمد مكاوى 13-04-13 07:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160 (المشاركة 495585)
بص يا غالي الاول هتفك ظفر مجر الطلقات بالتيله اللي ماسكاه وهتلاقي سوستته ماسكة في بنز صغير طلعها هل وبعدها البنز دا يطلع معاك الابرة لورا وتحت امرك والتركيب عكس الفك

++++++++++++++++++++++++ 1

Fady Police 13-04-14 12:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة coyote160 (المشاركة 495585)

معلش اعذرني انا اعمل كل ده ازاي معلش انا معلوماتي علي قدي انا اسف تعبك معايا

coyote160 13-04-14 01:37 AM

لومش قلبك جامد يبقي بلاش منه تعملها انت انا للاسف مبحبش المسدس دا وبالتالي اغلب اصحابي اللي معاهم كرهتم فيه هههههههههه علي أساس انا الفلوطة بتاعهم فمش هعرف احط صور بس بتوضيح اشد فك الأجزاء الاول هتلاقي تيله او بنز او مسمار زي متسمية ماسك الناتوش او ظفر مجر الطلقات من الاجزاء من جوا ظاهر ومن فوق كمان ظاهر هتدق علية من ناحية جوه يطلع لفوق وساعتها تبقي فكيت الظفر هتلاقي وراه سوسته بتاعته ماسكة علي بنز صغير تخين من النص ورفيع من الناحيتين هتطلعه ببنسة بوز ولا حاجة الابرة البنز دا بايت في الابرة في تجويف فيها طلع الابرة هتطلع معاك بسوستتها وبس ارجو اني اكون افدت والا عليك وعلي طفشجي دغري هههههههههه وخدامينك يا باشا

coyote160 13-04-14 01:44 AM

وبخصوص تاعبك دي احنا هنا اخوات وانا اتلدعت من النصب زماااااااااااان مرة في بندقية عشان واحد استخسر فيا معلومه اتعلمت وعملت الكفت وبقي بيصعب عليا اشوف دا بيحصل لحد فمفيش تعب دا علم متواضع ربنا اداهولي ممنعوش عن حد ثانيا نصيحة لهذا النوع من السلاح عموما اجزائة من عند منطقة الابرة من قدام (منيم كعب الطلقة ) بيبقي جزء حديد مصبوب علية المونيوم ودا مع ابرة مش مضبوطة في مقاساتها بيتلخلخ ويطلع فتبوظ اجزاء الطبنجة فنصيحة ابعد عن ان حد يعملهالك خراطة ويعكعك في المقاسات لان دا بيبوظها ودا حصل مع صاحب ليا طلب اني اعمله ابرة فاعتذرت لاني مبحبش احط نفسي فشبهات النهارده انت شايف حال البلد عملها عند واحد عكها بهدل الطبنجة وحرام هيا مش ببلاش وتحت امرك لتاني مرة واحنا اخوات بلاش التكليف

الساعة الآن 02:00 PM