الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   شىء لا يعقل ابدااااااا (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=15550)

taimour 11-09-14 05:43 AM

شىء لا يعقل ابدااااااا

الاخوة الافاضل رواد المنتدى
منذة فترة الاحظ فى الجزء الاعلانى للمنتدى عن أعلان ل
sexy arab girl و انتو عارفين ان معظم اعضاء المنتدى دون العشرين او اكتر شوية..........فعل يعقل ان نعلن عن هذا الاعلان المستفز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اجل ربح مادى على اعلان زى دة...انا عارف ان فية اعضاء كتير سنهم كبير و يقدروا يميزوا طب نعمل اية فى الشباب الصغير اللى داخل يدور على هوايتة فى المنتدى و يتكعبل و يدخل يشوف الاعلان عبارة عن اية على سبيل التجربة او العلم بالشىء......
لازم نتقى الله فى الشباب دول بجد ....كل واحد بيدخل يشوف فية اية بيزود من سيئات اللى نشر الاعلان دة....
و على النقيض اعلان تانى على اللى بيبحث عن زوجة يعنى سيكسى عرب جيرل و بعدين يجى وراة ابحث عن عروسة بجد عايز اى حد عاقل يوضحللى اية دة؟ يا استخفاف بينا؟؟؟؟؟؟ او هى تجارة ...و التجارة شطارة و كلة ماشى زى ماكل حاجة فى البلد ماشية بدون ظابط و لا رابط؟؟؟
عايز توضيح !!!!!!!!!!! على فكرة انا سنى مش صغير انا 43 سنة بس يعلم ربنا انا خايف على الولاد الصغيرين من محاولات الاغراء.....على فكرة انا مدخلتش اشوف فية اية و جايزجوة الاعلان مفيهوش حاجة بس الكتاب باين من عنوانة....
و ربنا يرحمنا .... و لازم الواحد يعيد تفكيرة فى حاجات كتييير بعد كدة
و ربنا الموفق

hesham[MaFya]a 11-09-14 05:52 AM

رد: شىء لا يعقل ابدااااااا

يا استاذى و الله عندك حق و اتكلمنا عن الموضوع ده قبل كدة لكن هنعمل ايه,....الغرب الى قدروا و نجحوا انهم يدخلوا لأبناء الاسلام عن طريق تلك المشاهد المقززة!! ربنا يتوب علينا يا رب...يعنى انا شاب و شفت حاجة زى كدة فحاجة من الاتنين الحمد لله ياما نعمل زى ما عملت انا و الكثير من المحترمين هنا و يقفل القائمة الاعلانية ياما لا يعطيها اى اهتمام!!

الا بئة و فى الحالة التانية و ده الى ربنا يبعدنا جميعاً عنه ان يكون واحد ايمانه ضعيف..و يدخل بحب الاستطلاع و تفرج على تلك المواقع المنهمرة جعل الله بيننا و بينها سداً...

اللهم اكفينا شر الحرام و املأ نفوسنا بالحلال يارب..

و فى النهاية احب اشكر حضرتك يا استاذ تيمور.

Karim Eid 11-09-14 05:53 AM

عندك حق والله يا باشا انا حتى شوفت الاعلان ده بس مكنتش عارف اعمل ايه
يعني الاعلان ده يعتبر من الاباحات
انا من فترة نزلت فيديو عن حكم القصاص في الاسلا بالفيديوهات بس اتمسح
شكلهم كدة هيزعلونا منهم

هشام عزب 11-09-14 06:07 AM

عملت موضوع من فتره بسبب هذا الاعلان وتم حذفه من الاداره واتبعتلي رساله علي الخاص
ديه سياسه المنتدي ولو مش عاجبك سياسه المنتدي لك حريه الاختيار افهم انته بقي
حسبي الله ونعم الوكيل

taimour 11-09-14 06:09 AM

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا للمعلومة
انا مش عاجبنى سياسة المنتدى اشطبونى و دة اكرمللى و اشرفللى 1000 مرة من انى اوافق على حاجات ماجنة زى دية ... و بلاش تضيع وقت

taimour 11-09-14 06:11 AM

و بيدى لا بيد عمر

taimour 11-09-14 06:16 AM

انا كتبت دة من منطلق: الساكت عن الحق شيطان اخرس " صدق رسول الله صلى اللة علية و سلم و كفانا من شياطين الانس خرسااااا

taimour 11-09-14 06:24 AM

قبل ما اى حد يقوللى افهم فانا حستعير كلمة على زين العابدين لما قال لشعب تونس فهمتوكوا
انا فهمت دلوقتى........ و فهمت سياسة المنتدى كما اشار هشام عزب ........ و امام الله دة اخر يوم ليا هنا باذن الله و اشكر كل واحد اتقابلت معاة على المنتدى او اشتريت منة حاجة او اشترى منى حاجة ...بجد انا قابلت ناس كويسةهنا كتييير جداااا و اشوفكم على خير
استودعكم الله

hesham[MaFya]a 11-09-14 06:28 AM

ليه بس كدة يا استاذ تيمور ياريت تبقى معنا بالمنتدى و ان شاء الله فى حل.او اما تدخل فى موقع الرابطة.

dr_mohasan 11-09-14 09:32 AM

smsmn8888 11-09-14 10:58 AM

اولا انا لا اتفق مع سياسة المنتدى اصلااا بس في نقطة
هو غير مسئول عن الاعلانات التي توضع في الموضوع لان ببساطة هي اتفق علي استخدم الجزء دا من الصفحة وبيكون عبارة عن اعلانات مختلفة ولكن ليس لمواقع اباحية ودا نقطة مهم لان من يشاهد فديو في ميوة ويقول دا اباحية يبقي الافضل ولا يتفرج علي التلفزيون ولا يدخل علي النت ولا يسمع الردايو الا قناة او اتنين اوك
صاحب الموقع مصلحة انة يكسب من الموقع والا يقفلة احسن هو اعتقد انة مشترك من جوجل في الجزء الخاص للاعلانات و جوجل هو المتحكم في قصة الاعلانات ولا يتم وضع مواقع اباحية في الاعلانات ودا واضح للكل
الموقع ليس بيدة شئ في التحكم في القصة دي
وياليت نتعود ان ناخذ ما يفيدنا ونترك ما يضر بنا وبلنسبة للاعضاء الذي تحت السن دا موضوع تاني
والذي عايز يمشي علشان اعلان زى دا براحتة هو حر

لبد من العلم ان دا موقع صيد و سلاح وكمان في سوق مفتوح بنسبة احنا ممكن نقول الكلام دا لو موقع ديني اكيد طبعا ولكن بمجرد دخول علي عالم الانترنت لبد ان تعلم ان تاخذ ما يفيدك فقط ؟؟؟

gamopt80 11-09-14 12:11 PM

فعلا الاعلان دا ليه فتره كبيره بيظهر !! وليه سايبينه مش فاهم, ما يقدر صاحب الموقع يحط لينك الموقع دا في الفلتر عنده في حساب ادسنس وباقي الاعلانات هتظهر عادي جدا
لكن انه يبقى عارف وقادر يشيله وساكت حرام عليه!!!

deutscher Sniper 11-09-14 12:12 PM

اخى المحترم

لابد اولا وان تعلم ان كل مواقع النت ليست لوجه الله

انما ربح من الدرجة الاولى حتى منتدانا العزيز

والا كان صاحبة قفلة من زمان

والموضوع مش صعب انك تعمل منتدى ولا تجيب ناس تخش

الموضوع بسيط اوى بس ازاى اخلى منتدايا جزء من شخصية كل

واحد بيدخل عندك واقدر اعمل جواة حاجة كويسة ولكن سياسة المنتدى لا تطبق

بالطريقة المثلي وتحدثنا عن هذا من قبل وكما علمت من الاخوة الافاضل

ان دارات معارك ضارية تجاة هذا الموضوع ولكن دون جدوى فصدقنى كما

كنا فى العهد السابق الاموال هى من تصنع الرجال فى بلدنا وهذا عن تجربة

ولكن اصنع لنفسك مكانك الخاص حتى وان طردت خارج مكان عشت فية

طويلا فسوف يرحب بك الاف الاماكن ولكن اختر الوقت المناسب حتى لا تصاب

بمرض الثورة الزائفة كما فعل الحمقي ولم يعلموا انها كانت مجرد فخ حتى نعود الى

امور كثيرة رفضناها من قبل واخيرا حتى لا اطيل عليك ساذكر لك بيتا مما قالة الامام الشافعى

حتى لا تنظر الى نفسك وتقول انا طردت او احد اساء الى بكلمة فليس هناك من يزيد عنك انها مجرد

اوبشن لعين يضع من يملكة فى مركز قوى الى وقت قصير ثم ياخذ مصير الاخرون ممن سبقوة

فافتخر وقل لذاتك المحترمة التى لم تريد الاذلال هذا البيت حتى تهدا من روعك لحين عودة الشرفاء

يُخَاطِبني السَّفيهُ بِكُلِّ قُبْحٍ فأكرهُ أن أكونَ له مجيبا

يزيدُ سفاهة ً فأزيدُ حلماً كعودٍ زادهُ الإحراقُ طيبا

ولك منى خالص التحية والاعتزاز

gamopt80 11-09-14 12:13 PM

يا سمسم مين قالك ان الاعلان دا مفروض عليه؟؟
في حسابه في ادسنس في حاجه اسمها المواقع المنافسه مجرد انه بيحط لينك موقع الاعلان الي مش عاجبه وبيختفي مبيظهرش تاني وباقي الاعلانات بتظهر عادي
والموضوع دا مش بياخد دقيقه!! واكيد هو عارف كده كويس
يبقى عيب منتدى محترم وقاصد يحط فيه اعلانات زي دي

وبعدين يا جماعه ربح ايه الي بتتكلموا فيه!! الاعلانات دي كلها مش هتجبله 30 دولار في الشهر

ahmedmh_ali 11-09-14 01:37 PM

تم النقل الى قسم المقترحات و الشكاوى ..

الأداره 11-09-14 04:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 (المشاركة 198634)
اولا انا لا اتفق مع سياسة المنتدى اصلااا بس في نقطة
هو غير مسئول عن الاعلانات التي توضع في الموضوع لان ببساطة هي اتفق علي استخدم الجزء دا من الصفحة وبيكون عبارة عن اعلانات مختلفة ولكن ليس لمواقع اباحية ودا نقطة مهم لان من يشاهد فديو في ميوة ويقول دا اباحية يبقي الافضل ولا يتفرج علي التلفزيون ولا يدخل علي النت ولا يسمع الردايو الا قناة او اتنين اوك
صاحب الموقع مصلحة انة يكسب من الموقع والا يقفلة احسن هو اعتقد انة مشترك من جوجل في الجزء الخاص للاعلانات و جوجل هو المتحكم في قصة الاعلانات ولا يتم وضع مواقع اباحية في الاعلانات ودا واضح للكل
الموقع ليس بيدة شئ في التحكم في القصة دي
وياليت نتعود ان ناخذ ما يفيدنا ونترك ما يضر بنا وبلنسبة للاعضاء الذي تحت السن دا موضوع تاني
والذي عايز يمشي علشان اعلان زى دا براحتة هو حر

لبد من العلم ان دا موقع صيد و سلاح وكمان في سوق مفتوح بنسبة احنا ممكن نقول الكلام دا لو موقع ديني اكيد طبعا ولكن بمجرد دخول علي عالم الانترنت لبد ان تعلم ان تاخذ ما يفيدك فقط ؟؟؟

كلام ا/سمسم صح مائة فى المائة جوجل هو الذى يتحكم فى الاعلانات و ليس للمنتدى اى علاقة بنوع الاعلان

الساعة الآن 05:05 PM