الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الموضوعات العامه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=86)
-   -   اعتذار ا و ارجو التثبيت لانه موضوع هااام (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=23371)

Karim Eid 12-02-06 01:14 AM

اعتذار ا و ارجو التثبيت لانه موضوع هااام

بسم الله الرحمن الرحيم}

{السلام عليكم ورحمة الله وبركاته}
كل منا يخطىء ويعتذر عن خطاه
ومنا من لا يعتذر إما لغرور والكبر
في النفس أو فكرة أنه لم يخطىء وهو واقع في
صلب الخطأ
وبطبيعة الحال نلتمس أقوى الأعذار لتبيرير
سبب الخطاء
ونسعى جاهدين في إرضاء الشخض المخطي عليه
وندخل أصحاب الجاة من الناس كل ذلك طلب في إرضائه

ولذلك
اعتذر انا واعوذ بالله من كلمة انا عن ما حدث بيني وبين الاستاذ هشام سمير
وحدث هذا الخلاف بسبب شخص معتوه
كان يرسل لي رسائل بها شتائم وسب دين وكان يلتحي شخصية واسم الاستاذ هشام ولدرجة انه كان يستخدم صوره كثيرا في كل الاحداث حتى يوقع بنا ولو كنت اعرف مكانه والله لكنت ذبحته بمعنى الكلمة لانه سبب في كل من تعدى على هذا الرجل المحترم وبسبب هذا الشخص المعتوه الذي لا اراه غير ذلك قد سبب اهانه للاستاذ هشام وجعل بعض الاعضاء ياخذون عنه فكرة سيئة وهو والله العظيم غير كدة خاااالص
وارجو منه تقبل اعتذاري ومروري وارجو تثبيت هذا الموضوع كي يعلم جميع الاعضاء بان هناك شخص ما يريد التفرقة بين اعضاء المنتدى

وبرجاااااااء تثبيت الموضوع
وسوف انشر الموضوع في الثلاث اقسام حتى يعلم الجميع بهم

قسم الموضوعات العامة
وقسم موضوعات الصيد
والقسم الاداري (الشكاوي)
وده بعد اذن الادارة

وليعلم الله انه كان سوء فهم مني ليس الا
تحياااااتي...............

ahmedmh_ali 12-02-06 01:17 AM

رد: اعتذار ا و ارجو التثبيت لانه موضوع هااام

انت أصلى ..

Karim Eid 12-02-06 01:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali (المشاركة 302338)
انت أصلى ..

متشكر يا احمد باشا

Komodo.Egypt 12-02-06 01:19 AM

انت مفيش منك تانى

ĴΘĶЄЯ 12-02-06 01:20 AM

تسلم ايدك يا باشا
وان شاء الله ميكونش فى زعل
وباذن الله احنا هنلم ونجيب ديتول
يقضى على الجراثيم الى بالشكل ده

ahmedmh_ali 12-02-06 01:21 AM

فعلا أستاذ هشام مفيش منة أتنين أبدا ..

Max.1 12-02-06 01:21 AM

بارك الله فيك يا كريم

Karim Eid 12-02-06 01:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص (المشاركة 302344)
تسلم ايدك يا باشا
وان شاء الله ميكونش فى زعل
وباذن الله احنا هنلم ونجيب ديتول
يقضى على الجراثيم الى بالشكل ده

الواد اللي بسببه حصلت المشاكل ده لو جراثيم كانت ينقضي عليها من زماااان
ده حتى في المنتدى في فتنة
يا سبحان الله

هشام سمير 12-02-06 01:30 AM

اخى الغالى الوقور المحترم كريم عيد كما عهدناك اهلاً للاحترام والاخلاق النبيله اخى لا تتأسف ..انا استغربت جداً رسالتك التى تتهمنى فيها بالاعتداء على شخصك الكريم بالسب والقذف وحاشنى ان افعل ذلك
وخصوصاً لشخص منتهى الاحترم والادب مثلك
هناك شحص اقل وصف له فعلاً ا كما وصفته انت انه معتوه تحمل على عاتقه مهمة تشويه صورتى ولا اعلم لماذ
قام بتنبيهى قبل ذلك اخى الاستاذ عادل عبده من وجود حساب على موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك بأسم (هشام سمير سمير ) وقمت بعمل موضوع هنا اوضح للاعضاء الكرام انه ليس انا هذا الشخص وانتهى الموضوع الى ان تفضلت انتا بتنبيهى بالحساب الجديد الذى قام به هذا المعتوه (نسأل الله له الشفاء) وهو بأسم مازنجر هشام سمير ويالها من اسماء مضحكه تدل على مدى ضئالت عقل هذا الرجل وسخافت تفكيره
خلاصة اخى الغالى الاستاذ كريم اخوانى الكرام اعضاء هذا الصرح الكبير انا انكر وانفى كل التصرفات البلهاء لهذا الشخص الابله الذى لا نشك ابداً انه غير سوى عقلياً ونفسياً وللاسف الشديد بريده الالكرونى هو نفس بريد عضو مسجل لدينا بالمنتدى تحت اسم هيثم موسى
نسأل الله العظيم ان يشفيه
نهاية اتقدم بخالص اعتذرى لك اخى الكريم ان كنت قد حددت اللهجه معك فى اطراف الحديث

Karim Eid 12-02-06 01:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 302368)
اخى الغالى الوقور المحترم كريم عيد كما عهدناك اهلاً للاحترام والاخلاق النبيله اخى لا تتأسف ..انا استغربت جداً رسالتك التى تتهمنى فيها بالاعتداء على شخصك الكريم بالسب والقذف وحاشنى ان افعل ذلك
وخصوصاً لشخص منتهى الاحترم والادب مثلك
هناك شحص اقل وصف له فعلاً ا كما وصفته انت انه معتوه تحمل على عاتقه مهمة تشويه صورتى ولا اعلم لماذ
قام بتنبيهى قبل ذلك اخى الاستاذ عادل عبده من وجود حساب على موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك بأسم (هشام سمير سمير ) وقمت بعمل موضوع هنا اوضح للاعضاء الكرام انه ليس انا هذا الشخص وانتهى الموضوع الى ان تفضلت انتا بتنبيهى بالحساب الجديد الذى قام به هذا المعتوه (نسأل الله له الشفاء) وهو بأسم مازنجر هشام سمير ويالها من اسماء مضحكه تدل على مدى ضئالت عقل هذا الرجل وسخافت تفكيره
خلاصة اخى الغالى الاستاذ كريم اخوانى الكرام اعضاء هذا الصرح الكبير انا انكر وانفى كل التصرفات البلهاء لهذا الشخص الابله الذى لا نشك ابداً انه غير سوى عقلياً ونفسياً وللاسف الشديد بريده الالكرونى هو نفس بريد عضو مسجل لدينا بالمنتدى تحت اسم هيثم موسى
نسأل الله العظيم ان يشفيه
نهاية اتقدم بخالص اعتذرى لك اخى الكريم ان كنت قد حددت اللهجه معك فى اطراف الحديث

لا اعتذااار ولا اي حاجة يا استاذي العزيز وانا لا اقبل ان يشوه شخص معتوه زي الحيوان ده صورة اي اخ ليا في المنتدى لان المنتدى كله كأخوة ليا وانا لو كنت اعرف مكان الشخص ده فين كان هيبقى اخر يوم في عمر اللي جابوووه ولو اي حد عنده ايميل يا رجالة على الفيس بووك يبحث عن اسم مازنجر هشام سمير ويعمله بلوك ويطرده طرد الكلاب بجد ده الاستاذ سمير مينفعش حد يشوه صورته ...............
وكما قلت سابقا ان في كل تجمعات ناجحة يوجد فتنة تفرق بين افرادها
فيارب ابعد عنا هذه الفتنة وارحمنا فأنت اكرم الاكرمين
وتقبلو مروري............

loverlover 12-02-06 01:47 AM

الحمد لله الذي أظهر لك الحق
ومشكور أخي الكريم على أخلاقك الطيبة
وعلى تواضعك بإعترافك بغلطتك فى حق اخيك
وأرجو من أخونا الكريم هشام سمير أن يتفهم ا لموقف ويقبل إعتذارك
لك مني خالص الشكر على شهامة موقفك ووافر الإحترام والتقدير
وأدام الله بيننا جميعا الود والمحبة

قناص الظلم 12-02-07 03:03 AM

برافو رغم انى ماتعملت معك كتير بس نظرتى لك من خلال اسلوبك اخى كريم صحيحه انت مثال للرجوله والشهامه برافو عليك

matars 12-02-07 04:22 AM

Re: اعتذار ا و ارجو التثبيت لانه موضوع هااام

راجل راجل
بس انا بقى ليا عتاب على هشام ليه بقى لانو نسيني في طبنجة كنت طالبها منو مع اني كلمتو كتير

الساعة الآن 02:39 PM