1. youtube
  2. new
الإعلانات


عرض النتائج 1 إلى 25 من 162
استغرق البحث 0.01 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: ramy100
المنتدى: ورشة الاسلحه 15-01-19, 09:44 PM
مشاركات: 2
المشاهدات: 1,018
أرسلت بواسطة ramy100
رد: الزوراكى 917 ، 918 , 2918

ولا ردددددددددددد
المنتدى: الاسلحه الناريه ومحدثات الصوت 14-12-28, 02:52 AM
مشاركات: 223
المشاهدات: 25,377
أرسلت بواسطة ramy100
رد: متقولشى ياصاحبى العرض هزار عروض الليثى بتضرب نار

هل الاسعار المذكورة على الزوراكى سارية ولا انتهت
المنتدى: ورشة الاسلحه 14-12-28, 02:40 AM
مشاركات: 2
المشاهدات: 1,018
أرسلت بواسطة ramy100
الزوراكى 917 ، 918 , 2918

ارجو من الاخوه الكلااء والاعضاء المحترمين بالتنويه عن انواع الزوراكى المذكورة فى العنوان
هذه الانواع ماسورة مفتوحة ام مغلقة واى نوع جيد من هذه الانواع . خالص تحياتى
المنتدى: صور وفيديو الصيد ورحلاته 14-07-27, 10:53 PM
مشاركات: 24
المشاهدات: 1,954
أرسلت بواسطة ramy100
رد: القبطان المصرى فى رمضان

عليا النعمة انت عملى عقدة فى المنتدى ده ازاى بتجيب بالكرال العدد ده .. ما اصل مستحيل الكرال تعمل كدة ؟؟؟؟؟؟
المنتدى: صور وفيديو الصيد ورحلاته 14-07-27, 10:50 PM
مشاركات: 4
المشاهدات: 713
أرسلت بواسطة ramy100
رد: طلعات رمضانيه

ممكن تقولنا السن رقم كام ونوع الطعم ومقاس الخيط .. ونوع الماكنة والعود طوله كام .. وزاك الله خير وبالف هنا وشفا ياسعادة الملك
المنتدى: الاسلحه الهوائيه 14-06-24, 12:42 AM
مشاركات: 11
المشاهدات: 835
أرسلت بواسطة ramy100
رد: مطلوب بندقية رش هاى باور

ممكن الاسعار على الخاص يااستاذ هشام للكوميتا - 54 - الجيت
المنتدى: الاسلحه الهوائيه 14-06-23, 12:31 AM
مشاركات: 7
المشاهدات: 668
أرسلت بواسطة ramy100
رد: هل يمكن تقسيط البنادق؟

الاستاذ بقولك كلام صح .بلاش كرال
المنتدى: الاسلحه الهوائيه 14-06-22, 06:54 PM
مشاركات: 11
المشاهدات: 835
أرسلت بواسطة ramy100
رد: مطلوب بندقية رش هاى باور

هههههههههههههههه مش قوى يعنى
المنتدى: الاسلحه الهوائيه 14-06-22, 05:24 PM
مشاركات: 11
المشاهدات: 835
أرسلت بواسطة ramy100
Smile مطلوب بندقية رش هاى باور

ياريت اللى عنده طلبى يقول .. واللى عنده الكرال ميكتبش ويستحسن يقطع علاقته بيا :lf:
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-06-21, 03:48 PM
مشاركات: 6
المشاهدات: 388
أرسلت بواسطة ramy100
رد: Gamo cf 20

شكراااااااااااااااااااااااااا .. طيب لو ركبت ليها سوستة تايتن سرعتها توصل لكام
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-06-21, 03:44 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 2,431
أرسلت بواسطة ramy100
رد: ديانا 54 vs ديانا 56

اللله يجزيك خير على مشاركتك المفيدة انا كنت عاوز ديانا عشان فيها ريكول اكشن .. اللى هو بدون رد فعل .. انما الوزن يعتبر وزن ثقيلا نسبيا عشان كدة عشلها فى درعاى التانى انما المهم ما يكون ليها رد فعلا...
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-06-21, 02:18 AM
مشاركات: 6
المشاهدات: 388
أرسلت بواسطة ramy100
رد: Gamo cf 20

شكرا بس انا عاوز معلومات والاستاذ مدكور تقريبا مش بيدخل من فترة فلازم يكون حد عارف
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-06-21, 01:33 AM
مشاركات: 6
المشاهدات: 388
أرسلت بواسطة ramy100
Gamo cf 20

لو تكرمتم ياخبراء المنتدى.. عاوز معلومات عن الندقية دى .. ومميزتها وعيوبها
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-06-20, 09:05 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 2,431
أرسلت بواسطة ramy100
Red face ديانا 54 vs ديانا 56

ممكن اعرف ايه الفرق بين الديانا 54 والديانا 56 من حيث الوزن والثبات والقوة والدقة ... مجملا لو هشترى واحدة .. ايهما افضل مع ذكر العيوب ان امكن
وشكرا مقدما لكل من سيساهم فى الموضوع
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-11, 11:59 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,023
أرسلت بواسطة ramy100
رد: Gamo cf 20

طيب السى اف 20 بالسوستة التاتين سرعتها توصل لكام بعد ازنك
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-11, 02:09 AM
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,023
أرسلت بواسطة ramy100
رد: Gamo cf 20

ولا رد وعشر مشاهدات
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-10, 10:58 PM
مشاركات: 9
المشاهدات: 1,023
أرسلت بواسطة ramy100
Gamo cf 20

عاوز رائ حضرتك فى البندقية دى هل هى كويس ودقيقة ولو ركبتلها سوستة تايتن رقم 7 سرعتها هتبقى كام

وفى بندقية bsa مركورى ممكن معلومات عنهم

ارشدونى لو سمحت

سعرهم كام لو مستعملين بحالة جيدة
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-10, 10:54 PM
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,629
أرسلت بواسطة ramy100
رد: موضوع مفيد جدا عن البنادق . اتفضلوا

دى حقيقة البندقية دى جبارة وان شاء الله احاول اجيب واحدة مستعملة بس مش لاقى حد عارضها للبيع بسغر كويس
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-09, 12:01 AM
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,629
أرسلت بواسطة ramy100
رد: موضوع مفيد جدا عن البنادق . اتفضلوا

فين ياجماعة بقيت الاعضاء الموضوع مش حلو ولا ايه
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-05, 11:39 PM
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,629
أرسلت بواسطة ramy100
رد: موضوع مفيد جدا عن البنادق . اتفضلوا

هيال انا مبسوط من جميع الاعضاء على المشاركة بس هو ليه مفيش تفاعل على الموضوع ياريت نتفاعل
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-04, 04:54 PM
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,629
أرسلت بواسطة ramy100
رد: موضوع مفيد جدا عن البنادق . اتفضلوا

هاااااااااااايل الكل يشارك .. حتى لو لم يوجد لده الا بندقية واحدة يقولنا نوعها وعاملة ايه معاه
المنتدى: بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14-05-04, 03:12 AM
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,629
أرسلت بواسطة ramy100
Question موضوع مفيد جدا عن البنادق . اتفضلوا

انا قررت انى اعمل الموضوع ده عشان نريح الصيادين من الاسئلة الكتير وايضا المثل بيقول اسأل مجرب ولا تسأل طبيب .. الموضع باختصار اننا عاوزين نعرف عيوب ومميزات البنادق والسؤال هنا لكل صياد
س : ما نوع ...
المنتدى: الاسلحه الهوائيه 14-04-20, 06:02 PM
مشاركات: 7
المشاهدات: 951
أرسلت بواسطة ramy100
رد: بندقية للبيع

شكرا لكل الاعضاء .. العرض قائم
المنتدى: الاسلحه الهوائيه 14-04-20, 12:04 AM
مشاركات: 2
المشاهدات: 314
أرسلت بواسطة ramy100
مطلوب جامو cfx royal

اخوانى الكرام اعضاء وتجار المنتدى انا طالب جامو cfx رويال استعمال شرط عدم وجود اى عيوب بها ويذكر السعر من فضلكوا
المنتدى: الاسلحه الناريه ومحدثات الصوت 14-04-20, 12:03 AM
مشاركات: 0
المشاهدات: 213
أرسلت بواسطة ramy100
مطلوب بندقية جامو cfx رويال

اخوانى الكرام اعضاء وتجار المنتدى انا طالب جامو cfx رويال استعمال شرط عدم وجود اى عيوب بها ويذكر السعر من فضلكوا
عرض النتائج 1 إلى 25 من 162

 

الساعة الآن 10:47 AM

الإعلانات