الموضوع: سنتر رماية
غير مقروء 11-09-23, 04:17 AM   #108
Compact
صياد قديم

الصورة الرمزية Compact

Compact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريقCompact في بداية الطريق
افتراضي رد: Re: سنتر رماية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tata_basha مشاهدة المشاركة
باشا و الله انته باشا يا استاذ compact و انا عجبني طريقت كلام حضرتك في الرد على الي حصل معاك و انا متضامن معاك جدا و اي حاجه تحصل مع حضرتك انا معاك و رائي نت رائي حضرتك و فعلا والله موضوع قمه في التميز و انا قريته كله من اول ل اخر مشاركه و ان شاء الله لو حضرتك احتجت اي حاجه اي حاجه مهما كانت اذا كانت من البنادق الخرطوش و المكن بتاع الاطباق او اماكن الرمايه و عايز تعملها بطريقه جديده مش ذي مدان رصاص نادي الرمايه و الحجات دي انا في الخدمه في اي وقت و اعتبرني عضو دائم و اساسي و لو احتجت اي حاجف في التصليح او الشراء انا في الخدمه و لو احتجت شريك بردو انا موجود و معلش طولت على حضرتك
ربنا يخليك يا باشا وكل الاعضاء المحترمين اللى فى المنتدى هنا هما اللى باشاوات و فوق راسى

معلش , انا مبعرفش اجامل فى الكلام و اللى كان فى دماغى ساعتها قولته بكل امانة

و صاحب الحق دائما صوته مسموع و كلامه موثوق ايا كان هوه مين

بالنسبة للخرطوش حيبقى ماركة اسمها بينيللى فقط فى الاول وبصراحة الخرطوش تخصص احد مؤسسى السنتر فمش حقدر استفيض فى الحوار فيه خصوصا انى مش خبير فى بنادق الخرطوش بصفة عامة.

و على فكرة انا مكنتش متخيل انى ممكن اقابل ناس هنا بتفهم فى تقسيم و تقييم ميدان رماية , فعلا مصر مليانة ناس كتير مبدعة و متخصصة فى مجالات نادرة و دى حاجة انا قابلتها كتير فى حياتى بصفة عامة داخل و خارج مصر.

و شكرا على ذوقك الكريم يا تاتا باشا
Compact غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس