الموضوع: استفسار قانوني
غير مقروء 12-01-28, 02:03 AM   #25
tata_basha
صياد متفاعل

tata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريق
افتراضي رد: استفسار قانوني

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed_seso مشاهدة المشاركة
يعني المده بتاعت التصريح الاول انتهت واخوك كان مسافر في تركيا وهيا انتهت وهو لسه هناك وهو لسه مرجعش
يعني هي التصريح الاول انتها من امتي تقريبا واخوك هيرجع امتي تقريبا عشان مختصين القانون يردو علي حضرتك
ولو اخوك في تركيا قلو يظبطنا كدا شويه اسلحه من تركيا وهو جي واحنا تشفلو حل ان شاء الله في تجديد التصريح
أنا سامع ان الاسلحه في تركيا رخيصه جداً وبيصنعو اسلحه جمده اوي وعندهم كل انواع الاسلحه ربنا يوعدنا ان شاء الله
شكرا استاذ سيد هوا التصريح خلص و هوا بالخارج بالفعل هوا انتها يوم 15 / 1 و من قبليها و احنا عند الموظف اسمه عبد. العال مدوخنا و مش راضي ابدا ربنا يصلح الحال و المشكله ان اخويا مش هيقدر يجي قبل شهر تقريبا عشان عندو شغل و كدا
و يا سيد باشا انا شايف مواضيع حضرتك عن السلاح التركي الي مكسره الدنيا لو حضرتك تعرف المحلات الي هناك بو سمحت ابعتهالي عشان انا موصسه علي سنكي كلد ستيل و هوا مش عارف بيتباع فين هناك معلش انا بتقل علي حضرتك
tata_basha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس