غير مقروء 14-08-07, 07:45 AM   #29
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

المدينه: القاهره
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: فرز أول وفرز ثانى وشغل صينى والجديد منه شغل هاى كوبى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beretta 912 مشاهدة المشاركة
يا ياقوت انت فى مرة من المرات كنت كاتب المسدس معاة فاتورة ومختومة بختم السجل التجارى وغيرة وغيرة ورحت اشترى منك غليت عليا السعر وردتشى تنزل جنية الجنية مردتشى تنزلة ومطلعطليش المسدس بالفاتورة ولما سالتك عن الفاتورة التلى انت لوعاوز فاتورة السعر يزيد 20 % 100 مظبوط كان سعتها الايجل وختها الابرة مكنتى عملية بدرب الابرة تخش المجرى بتعتها ومتطلعشى غير بحاجة معدن وكنت عامل دعاية لنفسك فى حكاية الضمان لو مش عارف اية عيوب اية ممكن تاخد فلوسك تانى الكلام دة مفيش
انا عايز اشوف فين الضمان وفين الفاتورة ديت اللى انت عامل بيهم ضجة ومن الاخر انا بطل معملتك اصلا لسوء الخدمة حتى قبل متفتح المحل بتاعك كنت بتتتنك علينا على اية مش عارف

وحضرتك لما خدت الايجل وجربتة عنده مع العلم ان ياقوت بيجرب اي مسدس بعدد طلقتين واحده بدون طبة الصوت وواحده بوجود طبة الصوت للاطمئنان علي عملية رجوع الاجزاء والتعليق
حضرتك باه لما روحت لياقوت وجربته عنده وجدت ان الابره بتعلق ولزما استخدام ( حاجة معدن ) عشان تخرجها ومع ذلك سيادتك رضيت تاخده ودفعت فلوسة ومشيت كده علطول وبعدين في كلامك انك كنت شايف ان محمد قبل ما يفتح المحل كان بيتنك عليك ذي ما حضرتك ذكرت ومع ذلك انت روحتله واتعاملت معاه بعد افتتاح المحل طب مش الاصح انك متروحش لواحد تاجر طول عمره بيتنك عليك بردو مش كده ولا ايه.............. !!!!!!!!!!!!!

لا حول ولا قوة الا بالله
علي ابن ابي طالب

التعديل الأخير تم بواسطة وليد سالم ; 14-08-07 الساعة 07:53 AM
وليد سالم غير متواجد حالياً