غير مقروء 14-08-07, 09:23 AM   #35
محمد ياقوت
صياد قديم

الصورة الرمزية محمد ياقوت

محمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدىمحمد ياقوت من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: فرز أول وفرز ثانى وشغل صينى والجديد منه شغل هاى كوبى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة el7awi مشاهدة المشاركة
ويا تري يا استاذ ياقوت حضرتك بترضي بمكسب 25 ولة 400 ؟ يا راجل دة التجار كلها كانت بتبيع الزوراكي 917 ب1300 و اجي اخدة منك تقولي 1350 و رغم ان دي مش اول مرة اتعامل معاك في شراء و رغم انك عارف اني بجيلك من اخر الدنيا لكن مردتش برضة تنزل 50 جنية ولما قلتلك هجي كمان اسبوع اخد فرات و ابقي اديك ال50 جنية لقيتك بتتعامل بأسلوب مش كويس تماما و اقولك طب مهو فﻻن بيبيعة ب1300 قلتلي وقتها روح اشترية من فﻻن و شوف شغلة عامل ازاي اجي امشي تاخد مني 10 جنية تمن طلقتين اتجربوة !! ال10 جنية مش فلوس و ﻻ ال50 جنية فلوس يس تأكد انا مخسرتش التجار كتير وناس محترمة الخاسر الحقيقي حضرتك بجد ﻻنك عارف اني تقريبا كل شهر بشتري مسدس و قبلها كنت واخد منك البارون وحضرت ك اكيد فاكر برضة واقعة البارون اكيد و قبلها واخد بي29
على فكره ردآآآآ على المكسب انى بقبل ال 50 او ال 400
انا برضى بال 25 جنية
محمد ياقوت غير متواجد حالياً