الموضوع: نفسي في نبله
غير مقروء 13-02-03, 06:14 AM   #28
tarekabasy
عضو مميز جداً

الصورة الرمزية tarekabasy

tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: نفسي في نبله

صباح الفل.......الصراحة انا كمان عاوز نبلة وفى سبيلى لتصنيع نبلة....جمعت منها القسطرة بتاعة البول دى....او ما كنا نسمية قديما استك ملبن........
طبعا اول ما بدأت صيد طلعت فقة السنة وابتديت اقرا باب الصيد..........وفعلا قريت النهى عن الصيد بقذف الأحجار.....وطبعا انا مش فاكر دلوقتى هل كان نهى او تحريم او كراهية..........لكن انا شايف ان النبلة الحديثة مختلفة خالص عن المنهى عنة او محرم.........لية اولا القوة الرهيبة.....وثانيا البلى الحديد.......البلى الحديد قوى واعتقد انه يخترق الطير من المسافات القريبة...........
بينى وبينكم اليمام مستفز جدا.....تبقا راكب العربية وهو جنبك ماشى ههههههههه.....دا وانت فحياتك اليومية ههههههههههه
لكن لو طلعت تصطادة تلقية بيطير اول ما يشوفك من على بعد 70 متر......ههههههههههه
فانا فكرت انى اعمل نبلة محترفة واحطها تحت كرسى العربية....ولو قابلت اليمام عبيلوا واديلوا هههههههههههههههه..............
اعرف واحد حاطط نبلة فى تابلوة العربية وكيس بلى ..........بقولة بتصطاد بيهم قاللى لا....دا للخناقات ههههههههههههه
قولتلة يا راجل قالى اة من بعيد يا معلم انشة واطير ههههههههههههههه

المهم انا بحب ابدأمن حيث انتهى الأخرون...........مافكرتش اصنع من دماغى.....قولت اشوفهم برة بيعملوها ازاى
ترجمت اسمها
طلعوا بيسموها Slingshot
وطبعا اتذهلت من الأشكال والتقنيات
لدرجة انى لقيت منها بالليزر....قولت اوف....برة النبلة بالليزر وهنا الرمسيس مابركبش عليها اسكوب ههههههههههه
ولا حتى عاملين طريقة لتركيب ليزر من الصغير على اى بندقية

بس يا حضرات جبت الأستك وحتة جلد طبيعى وناقص الجسم الأساسى لأنى لسة ما مش مستقر.....

ودا اللينك بتاع البحث عن صور النبلة ....ادخل واتذهل يا معلم

https://www.google.com.eg/search?hl=...B5%D9%88%D8%B1

تحياتى

tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس