غير مقروء 13-03-05, 03:58 PM   #70
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: تحذير هام جدا من مسدس الصوت المفتوح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed mahmoud مشاهدة المشاركة
طبعا ان بشكر كل الاعضاء المحترمين المشاركين فى الموضوع
وخلاصة الكلام الاتى
الطبنجة البلى من وجهةنظرى مجرمة ليية يا حج ابو منة بتقول كدة ؟؟؟؟ هى مش ممكن تموت او على الاقل اصابة جامدة ----ايوة طبعا يبقى مجرمة وان شاء الله فى تعديل قانون الاسلحة هتلاقيها موجودة بالنص
تانى حاجةطيب انت هتشلها يا حج ابو منة ؟؟؟؟--------------- ايوة ممكن نظرا لحالةالبلد بنت الكلب دية اكييييييييييييييد هخاف على اهل بيتى و الضرورات تبيح المحظورات
طيب لو قبالك كمين اية اللى ممكن يحصل ؟؟؟؟؟؟
والله على حسب الضابط و ايضا على حسب شخصك -------------بمعنى لو شكلك محترم ومش سوابق والضابط راجل بيفهم هيقولك خد بالك من نفسك و اتكل على الله وحصلت امامى
اما لو شكلك سوابق او الضابط رخم ---------------------يبقى حتوحشنا واللة
وعلى فكرة انا اعرف ضباط بيشتروا طبنجات البلى لاصحابهم دة مش معناها انها سليمة دة معناها ان الشعب خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائ ف
تحياتى
أخى العزيز محمد باشا بعد التحية.
كلام حضرتك سليم %100 .
أنا شخصيا عندى ايكول جاكل مفتوح اشتريته من سنتين تقريبا واشتريت طبة صلب طويلة بتاعت الاستاذ ماسنجر و50 طلقة بلى (دول كلهم فى منزلى ولم يخرجوا من المنزل منذ شرائهم حتى الان). انا اشتريتهم لحماية المنزل فقط حتى لم اجرب طلقة بلى واحدة من اللى عندى مع طبة ماسنجر حتى الان. للعلم انا تحركاتى كلها بالعربية ومجهز نفسى نفسيا لو حد أعترض طريقى فى هذه الايام وانا فى عربيتى هشيله ومش هأقف. لو حد تعدى على منزلى (اللى يفوت يموت).
لكن مع ذلك ما بأشيلش المسدس المفتوح وانا خارج المنزل يعنى بأختصار وانا فى الشارع سلاحى عربيتى وفى البيت سلاحى المسدس المفتوح.
تحياتى للجميع.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس