غير مقروء 11-09-02, 04:58 AM   #1
samraghost
صياد متقدم

الصورة الرمزية samraghost

المدينه: العاشر ن رمضان
samraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيدهsamraghost لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى samraghost
افتراضي مغامراتى مع فراخ الغيط

بسم الله الرحمن الرحيم

انا بالنسبه لى بجد فرخ الغيط ده ازكى طائر شفته فى حياتى ازكى حتى من الغراب لان الغراب حريص اوى اكتر منه زكاء واليمام كذالك حريص اوى اكتر منه زكاء

بجد انا بالنسبه لى الى بيصتاد فراخ غيط ده بيبقى معلم بصراحه اكبر طائر شفت فيه كميه الزكاء ده بجد بيجننى خاصتا ان بندقيتى صينى B3-2 فامابقدرش اصيده من اماكن بعيده بس اصطدته كتير حصل معايه كام موقف مع فرخ الغيط ده عجب

اغرب موقف شفته فى حياتى كنت ماشى جنب ارض برسيم وجانبى على اليمين الترعه وبعدين انا مش عارف الفرخ كان بياكل تقريبا فى ارض البرسيم وماكنتش شايفه وهو تقريبا ماشفنيش الا لما قربت وانا ماشى لمحت حاجه فعمال ادقق مش شايف الا حاجه بالعرض بس مش متاكد واول ماخد باله انى ببصله قام شادد وقال يافكيك ومالحقتش اعمل اى حاجه عارفين كان عامل ايه كان نايم على جنبه اكنه ميت ومابيتحركش ولا ملى واحد والبرسيم كان محشوش وكان صغير اوى وكان باين اوى بس ابن الايه كان عامل ميت ومش باين خالص عشان ماخدش بالى واول ماحس بخطر فك

ومره تانيه ضربت فرخ جت فى رجله وكسرته قام طاير ونازل ارض غله تقريبا وانتوا عارفين انه بيبقى طويل ومش شايف منه اى حاجه بس على مين كان معايه واحد خليته يروج جوه شويه فى الارض مكان ما الفرخ دخل وبدا يعمل دوشه عشان يقلق الفرخ وانا قعدت بره واول مالقيت الغله بتتهز من جوه وهو جاى رحت وقفت قدام المكان الى جاى منه اول ماطلع وشافنى بص لى واتسمر مكانه ههههههههههههه و الله ده الى حصل وخد الطلقه التانيه وربنا يرحمه

والله لو قلت لكم مغامراتى مع فراخ الغيط دى تتكتب فى كتاب ههههه مره واحد بقى فضل يزاولنى مزاوله ههههههه قربت منه شويه بس ارض الغله كانت اقرب له من الترعه فراح داخل فيها وانا قلت مش سايبك قمت قاعد له بره وكل شويه يطلع راسه بره شويه ويبص عليه يلاقينى قاعد يدخل تانى جرى هههههههه لحد مازهقتنى ابن الايه ومشيت

انا حاسس انى تقلت ورخمت عليكم ورغيت كتير اسيبكم بقى سلام

وانا متاكد ان كل واحد فيكم ليه مغامره مع الطائر الغريب ده وياريت يقوله
samraghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links