غير مقروء 11-06-18, 12:14 PM   #208
SMART141366
صياد نشيط

SMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريقSMART141366 في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Skype إلى SMART141366
افتراضي رد: حصريا طريقة استخراج رخصة سلاح حى فى مصر

الاخ صقر الصقر المصرى نورت موضوعنا بمشاركاتك وانا متفق معاك فى مطالباتك برابطة وتوكيلات ونشر الفكرة برة المنتدى والفيس بوك وتويتر كمان لو تحب بس يسروا ولا تعسروا وبشروا ولا تنفروا انا اختارت الفاكسات وعلى مستوى المنتدى تسهيلا للاعضاء الفاكس اسهل من التوكيل والنشر جوا المنتدى اسهل من النشر جوا مصر بس احنا ننفذ الفاكسات وجوة المنتدى ونوحد كلمتنا ونبقا يد واحدة ونشوف جدية الاعضاء ومدى الالتزام وهنقدر نتوحد جوا المنتدى على فاكس بس وليك وعد منى ياسيدى لو نجحنا فى دة اصلا نعمل حاجة اكبر ذى التوكيلات وننشرها كمان على الفيس بس خطوة خطوة عشان منبقاش بنشتغل نفسنا كام واحد هيسيب شغلة وينزل يروح الشهر العقارى ويدفع رسوم التوكيل ويقف فى الطابور لو الناس قدرت على لفاكس ربنا يكرمن ونشجعهم على الى اكبر منة واكيد الفاكس الموحد دة هيكون لية صدى وانشاء اللة يحل المشكلة وانا وضحت انة مش هيكون للداخلية بس هنبتدى بيالداخلية ونصعد جهه الفاكس لحد اعلى مستوى ومش عايزين المنتدى كلة انا عايز نص العدد الى شاهدوا الموضوع دة واستفادة من المعلومات الى فية يعنى قرابة 6000 فاكس دول كفيلين يعملوا اثر
SMART141366 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس