غير مقروء 13-03-04, 10:00 PM   #57
TRIGGER
صياد متفاعل

TRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريقTRIGGER في بداية الطريق
افتراضي رد: تحذير هام جدا من مسدس الصوت المفتوح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
يا سيدى الفاضل

اولأ انا لأ اضلل احد و لأ انا تاجر سلأح و لأ اتقاضى اجر من احد على المساعدة فى المنتدى
و الجميع يعلم .

انا بتكلم عن احقية الدفاع عن النفس لمن ليس لهم حق الترخيص لسلأح نارى
انا لم تتم الموافقة على اوراقى لسبب بسيط
ان العائلة بها تراخيص كثيرة و لأ يريدون اعطاء ترخيص اخر و للأسف على حظى الحمد لله

تمت سرقتى اكثر من مرة بلأكراة و تحت تهديد السلأح الأبيض و النارى الى هوة موجود و بيباع فى المنتدى علأنأ و فعل شى قزر بيع هزة الأسلحة فى المنتدى و تداول المعلومات عنها
و يوجد بة نصوص واضحة فى جداول الأسلحة مثل المطوة قرن غزال مزكورة فى بلأسم فى جدول الأسلحة
و بتباع فى المنتدى و السيوف و كل انواع السلأح الأبيض الى هوة معروف انة لأ يستخدمة الأ المجرمين و البلطجية فقط

لما لم تعارضو بيع هزة الأسلحة التى تسئ فعلأ و بشكل كبير للمنتدى
و تداول المعلومات عنها شئ عادى و بلعكس يمدح للأسف

انا و اى مواطن شريف محترم راجل لة الحق للدفاع عن نفسة و اهلة و مالة بأى وسيلة كانت
نعارض فى بيعها ازاى خارج محلاتنا !!
و نحن لسنا بمشرفين او اداريين لكى نمنع انته الى مشرف و ادارى و انته الى بأيدك تمنع او تبلغ زمايلك المسؤلين عن القسم
و لكن نقول ما يمليه عليه ضميرنا و هو ما تم ذكره
لك الحق فى الدفاع عن نفسك طبعا و لكن ليس لك الحق فى ترويج معلومات ممكن تأذى الناس زى موضوعك عن قانونية مسدس البلى الى كان مثبت فى المنتدى و غيره من المواضيع و المشاركات التى تخصك و تخص آخرين
انا مش بهاجمك لكن انا ضد ترويج معلومات مؤذية للمبتدئين بالذات و ما اكثرهم فى المنتدى و خارجه
لما الناس تيجى تقولى فى المحل البلى مش ممنوع و موجود عادى على منتدى الصيد فى مصر يبقى لازم يكون فى وقفة عشان سمعة المنتدى الرائد فى مجاله
TRIGGER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس