غير مقروء 11-11-13, 08:55 AM   #324
1stlotengargidrees
صياد متفاعل

الصورة الرمزية 1stlotengargidrees

المدينه: الجيزة
1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده1stlotengargidrees لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: طبة او ماسورة الاصليه للضرب البلى للحماية لجميع المسدسات المفتوحة من المصدر

احمد مازنجر باشا
انا عندي ريتاي بارون سبيشيال اديشن فضي في اسود لسا شاريه من اسبوعين من دكتور اشرف السعدني و قمت حضرتك بالتعديل و تركيب الطبة الطويلة
لي بعض الملاحظات ارجو منك تقبلها:
1.الطبه علي وش الماسورة بالظبط, يعني قلاووظ كاس الصواريخ مش باين و كدا اي عسكري شرطة يقدر يعرف انو متعدل, المفروض ان الطبة تغطس شوية عشان تداري التعديل, صح ولا ايه؟؟
2.المسدس فقد الوتوماتيك في الصوت و بالتالي يجب شد الاجزاء كل طلقة, هل دا طبيعي؟؟؟
3.المسدس مضربش اوتوماتيك في البلي, هل دا طبيعي برضو؟؟؟
4.المسدس حشر مرتين, مرة في الصوت و مرة في البلي
5.الطلقات التركي الفضي بعد الضرب الكبسولة بتنفصل عن جسم الطلقة و طبعا مبتطلعش بره مع الفارغ و دا ممكن يبقا شبب لحشر الطلقة التالية علما ان المسدس حشر في الصوت بطلقات صفرا الكابسولة بتاعتها محصلش فيها زي الفضي
هل هناك حلول لهذة الملاحظات؟؟ارجو الافاده
انا اسف اني نشرت هذه الملاحظات هنا و لكن ذلك لاستفادة الجميع
شكرا علي مجهودك الرائع
1stlotengargidrees غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس