الموضوع: Norica Marvic Gold
غير مقروء 08-07-01, 03:21 AM   #1
Black_Hand
صياد جديد

Black_Hand مستواه غير معروف
افتراضي Norica Marvic Gold

السلام عليكم .. عندى بندقية Norica Marvic Gold لسة شاريها من شهرين 820 قدم فى الثانية اول ما جبتها كانت عنيفة جدا وكان تعميرها صعب جدا وبعدين بقى السوستة ابتدت تبقى خفيفة فى التعمير اوى بعد حوالى 1000 طلقة قمت فكتها و كان واضح انها كانت مركونة بقلها كتير لان و انا بنضفها كانت بطلع صداء خفيف .المهم نضفتها ب WD40 كويس و بعدين شحمت و زيت وبقت تمام التمام و مستنى بقى اشوف العنف الى كانت بتعمله لكن محصلش اى تغير فى القوة و السوستة بقت ضعيفة جدا بعد حوالى 500 طلقة كمان قمت رحت اشتريت سوستة جديدة مضروبة طبعا وركبتها و بقت جامدة و راضى جدا عن اداءها بس مابقتش جامدة زى الاول يعنى لو المفروض انها 820 قدم فى الثانية اول ما جبتها لا هى دلوقتى ممكن اقول انها بقت 700 مثلا ..انا عايز اعرف اجيب سوستة قوية منين و لو حبيت اشترى سوستة OX موجودة فى مصر ولا لاو المفروض السوستة تتغير بعد كام طلقة ؟؟؟؟ هل انا كدة بفترى على السوستة ولا اية؟؟ ارجو المساعدة رايكم و خبرتكم تفيدنا فعلا و الموقع دة فعلا جيد جدا لان الهواية قليلة جدا فى مصر و المنتدى دة بيجمعهم من كل مكان ولاازم يا جماعة نطلع طلعة سوا و الآخ محمد سيد لازم اشوفك ونطلع نصتاد سوا.
Black_Hand غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
sponsor links