غير مقروء 12-01-06, 09:51 PM   #28
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: السجلابى سعد زغلول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amin hegazy مشاهدة المشاركة
كل واحد بيحكي على تجربته مع المحل وانا اتعاملت مع الفرع ده والناس اللى هناك والله قمه في الاحترام وزوق جدا (فرع الجيزة)
وسبب المشكلة اللى خلتهم يتعاملوا معاك وحش انك كنت رايح تسال على طلق بلى في المحل
اكيد هيلوي وشه ويرد عليك ببواخه ويسيبك ويمشى انا اسف طبعا لاني بقول كده بي الحاجت دي مبتتبعش في المحلات
المنتدى مش غريب ولا حاجه الحمد لله ناس طبيعيه
لا والله يا باشا كنت رايح اسئل على خنجر
ولو هوة مش بيتباع مكنش عرضه برة المحل
تحياتى لحضرتك يا باشا
ونورت التوبيك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife مشاهدة المشاركة
اه يا باشا اصل انت طالما بتدفع فلوس مش شرط في محل سلاح في اي حتة عموما اعمل الي انا عاوزه مش ادفع فلوس و كمان يتنك و يتنك على ايه ما احنا بنعرف نتنك برضو طلما هي ماشية تناكة امال هما فاتحين محلات سلاح ليه عشان يتنكو على خلق الله
والله يا باشا الحمد لله ان ربنا كارمه باخوة محترمين فى المنتدى
بيلاقى كل الى محتاجه عندهم وباسعار كويسة
وخلى للتجار محلاتهم يشبعو بيها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okapi knife مشاهدة المشاركة
يلا ربنا يهديهم او يهدهم
امين يارب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal مشاهدة المشاركة
أنا بتعامل مع ميشيل عازر من زمان الناس الي جوه محترمه نوعا ما
الباقيين بيتنكوا بس أ،أ بخنقهم وبستفزهم بصراحه بسألهم أسئله كتير لغايت لما يتخنقوا وأقلهم وريني وأعد اتفرج علي الحاجه وكأني هشتري وبعدين اقول شكرا وابتسامه صفرا وأقلوا هات كرتك من فضلك يديهوني لو الراجل تنك أوي برميله الكرت برا في الشارع وطبعا بقطعه نصين عشان يمستفدش منه هههههههههههههههههههههه عشان اغيظه
المعامله لازم تكون بالمثل في أي حد مستغل بس طبعا لازم كله بالزوق بدون الفاظ خارجه ولا حاجه

مره واحد بيقلي أحنا مبنبعش التله امال فتحنها ليه وسبته ومشيت ))))))))))
ههههههههههههههههه
لا تمااااااااام
بس بامانة انا مش بطيق اتعامل مع الناس دى
ولما بشوف حد منهم لو فى كلام هيتقال يبقى قليل اوى
وبحاول متكلمش اصلا ولو طول بمسك فيه
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fesal مشاهدة المشاركة
بصراحه أغلب العاملين بيبقوا من طبقة بسيطة نوعا ما
يعني المحلات الكبيره الي في المولات بيدوا كورسات للعاملين في فن التعامل والأبتسامه والصبر
أنا بخش محلات الهدوم في اي مول زي سيتي ستار بقلع والبس وشيل وقيس ولو مش مقتنع 100% مبشتريش والعاملين قمه الأحترام والزوق والأدب والابتسامه الجميله أصحاب المحل متعلمين وفاهمين
بردوا المحلات بتاعت الموبيلات الي في السراج مول في منهم قمه الأددب مره اتفرجت علي موبيل وكنت هشتري وبعد مفاصلت وكنت هشتري لاحظت زي هزه في الشاشه مش باينه خالص فقلتله معلش انا أسف انا مش مرتحله الولد ألي ولا يهمك يا فندم لو تحب تتفرج علي حاجه تنيه والله لدرجه أني قلتله أنتا بياع تمام علي فكره فدحك معايا وقلي هتشغلني طيب معاك ههههههههه والله خرجت وأنا في نفسي قلت أنا لما هشتري هشتري من عندهم

ناس بتبص لادام مش مجرد واحد هيشتري ومش هييجي تاني
أعتقد أن كل اصحاب المحلات بتاعت السلاح الا فئه قليله أوي مش متعلمين اصلا وجيين من تحـــــت
يطلق عليهم شــــــــبع من بعد جـــــــــوع ودول اخطر فئه فعلا كانوا زمان لبسين هدوم مقطعه وفجئه لبسوا هدوم فتخيل هيعملوا أيه بقا

المشلكه أنهم فاكرين عشان لبسوا شويه هدوم غاليه نوعا ما ولا ركب عربيه مرسيدس موديل حديث يفتكر نفسه أنه بقا حاجه ميعرفوش أنهم بردوا ولا حاجه

ييجوا يشوفوا الملوك اولاد الملوك في الخليج الي أزبل عربيه عندهم هيه المرسيدس ومبيركبوهاش عشان تعبانه بالنسبه للمايبخ والرولزرويس والبوجاتي
قصورهم مليانه فلوس وجواري وحجات متخطرش علي بال حد وطبعا الغني هوا الله في الأخر كله في زوال
الفلوس بتجلهم من كل مكان بدون حساب

فلازم كل واحد يعرف مقامه وأنه هيتحشر في النهايه وهيتحول لتراب فكل الي حوليه دا أختبار مش أكتر يريت الي جابو رولزرويس كانوا أتدفنوا بيها فمبالك أنتا يا غلبان كل الي معاك ميجبش مصروف أي أمير اليومي
كلام جميل فعلا
ربنا يزيدهم ويعطينا
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 7imdan مشاهدة المشاركة
دول عالم كلاااااااب .. ملعون ابوهم وان شالله ماحد اشترى من وشهم حاجه .. تجار المنتدى هنا زى الفل .. ولازم الكل يعمل قطيعه عليهم عشان يتربو
والله لسة كنت بقول كدة
احنا نربى الناس التييييييت دى
ونتعامل مع تجار المنتدى احسن
نوربت التوبيك يا باشا

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس