الموضوع: الصيد والقانون
غير مقروء 11-05-14, 02:33 AM   #45
Hany Ekram
صياد متفاعل

Hany Ekram مستواه غير معروف
افتراضي رد: الصيد والقانون

مشكورين جميعا علي هذه المعلومات و لكني أريد فقد التعقيب علي الزميل العضو الذي حدث معه
المشادة الكلامية مع ضابط الشرطة الذي سأله علي البندقية التي معه
1- رد فعلك يا أخي باستخدام الألفاظ الغير لائقة بسبب سلطة الوالد طبعا لأنك تعلم انك ستكون فوق القانون بسبب الوالد أطال الله في عمره , لنري إذا كان وآلدك غير ذي سلطة مواطن عادي أسيكون هذا ردك - لا أعتقد!!!!
2- الإخوة الاعضاء الذين أكثروا و عالوا في رد فعلهم بقولهم أنا كنت عملت و سويت فيه و كلام الذي لا يصح مثل ده تلاقي مراته ضرباه بالجزمة سوءال ايه اللي دخل الستات اللي في البيت في الموضوع و لا كلامي غلط منتهي التطاول !!!!!!!
في رأيي ان الضابط كان بيعمل عمله و هي دي شغلته و لا لما أقول للضابط اين مهندس يبقي تمام و أنا في المصبوظ و بالمرة بقي أقوله بابا مين عشان نلخص في الحوار مش كده برصه معرفش ليه الكبر وأخذ حده للدرجة دي و لا أنا غلط و ايه ,

العضو الزميل و من غير زعل أخذ والده إلي القسم عشان يربي الضابط الوحش عشان كان شايف شغلة و العضو يعرف بقي يعرف يصطاد مش بين العمارات يصطاد الناس اللي جوه الشقق ؟؟؟؟؟؟؟

أعلم ان الذين يكون لوالدهم سلطة لن يعجبهم كلامي لأنهم يريدون ان يسير العالم في فلكهم فقد و ان كل شيء مسخر لهم لا أحد يقف في طريقهم

و بدون زعل
Hany Ekram غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس