غير مقروء 12-01-05, 08:02 PM   #5
ĴΘĶЄЯ
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: αℓєχαη∂яια
ĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدىĴΘĶЄЯ عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ĴΘĶЄЯ
افتراضي رد: السجلابى سعد زغلول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوزى السيد مشاهدة المشاركة
عبد عندة لية ما يولع هو وسلعتة انا سمعت ناس كتير بتتكلم عن سوء المعاملة عند السجلابى دة الله يحرقة مطرح ماهو قاعد احنا مش مضطرين نتعامل مع الاشكال دى فى تجار كتير محترمين وبيعاملو العميل بادب واحترم لان لو ماكنش العميل دة مش هيبقا للتاجر قيمة وحقيقى احنا محتاجين نعمل دعوة على كل المنتديات بمقاطعة الاشكال دى من التجار وارجو اخذ هذا الموضوع بعين الاعتبار من جانب طاقم الادارة والاعضاء النشيطين فى منديات الصيد لان مش المفروض نخلى حد يكرهنا فى هوايتنا المفضلة عشان سوء معاملة او استغلال فى سعر السلع ولكم جذيل الشكر
انا بتمنى يكون فى تجار محترمين الواحد يقدر يتعامل معاهم
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam ibrahem مشاهدة المشاركة
حسبنا الله ونعم الوكيل تكفي ان شاء الله
عندك حق والله
نورت التوبيك يا باشا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
يا باشا انا روحت له قبل كده ونفس الواد ده كان بيكلمنى بطريقة وحشة جدا ويتكلم كلمة ويدور وشه الناحية التانية واناديه تانى وهكذا .. وكل ده كنت بسأله على المسدس المونديال بقوله سعره ايه عندك عشان كان واحد موصينى عليه وكان معايا احمد خلف وهوا اللى حاشنى عنه لانى كنت هعملهم مصيبة هناك والله من سوء المعاملة دى

مش هنقول غير حسبنا الله ونعم الوكيل ناس معندهاش دم بصراحة
لا ولا مصيبة ولا بتاع
بص يا باشا لو تلاقى برود من الى ادامك
يبقى يولع ببروده خلى الى يستحمله ويحبه يشترى منه
ربنا يبعدنا عن الناس دى
نورت التوبيك يا باشا

المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه
ĴΘĶЄЯ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس