غير مقروء 11-03-07, 02:58 AM   #1
noricawy isa
صياد نشيط

المدينه: القاهره - المهندسين \ وحاليا في العاشر من رمضان
noricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريقnoricawy isa في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى noricawy isa
افتراضي انا نازل مصر قريب يارجااااااااااااالة

ازيكو ياحبايبي عاملين ايه واحشني جدا والله - انا نازل مصر قريب انشاء الله في العاشر من رمضان تحديدا بس الواحد قلقان من الاوضاع الحاليه في مصر وبسمع كلام كده مش ولابد من بلطجه وقطاع طرق وانفلات امني كبير وكمان بشوف حاجات ع النت بصراحه تخوف بس مش مهم لاني لازم انزل عشان دا وقت اجازتي ولو مسافرتش مش هسافر الا بعد سنتين ونا بصراحه زهقت من البلد دي - وانشاء الله اتواصل معاكم واقابل كل حبايبي اللي معرفش غير انهم ناس زي العسل ومحترمين واحب انول الشرف في مقابلتهم بأزن الله - انا هبقا احط رقمي في المنتدى بس لما انزل انشاء الله عشان مش معايا شريحه مصري دلوقتي ودا ايميلي thewrongway_mixmix@hotmail.com واحب اتشرف بكل الناس ونطلع رحلات مع بعض بأزن الله تعالى .

وليا طلب ياريت اللي يعرف يساعدني يبقا جميل طول عمري مش هنساهولو - انا عاوز اشتري مسدس حي لما اجي انشاء الله وعاوز حد من اساتذة المنتدي الكبار يساعدني ف موضوع الترخيص لاني بجد من زمان نفسي اشتري مسدس لكن ظروف السفر والعمل منعتني واكرر شكري للي هيقوم بالخدمه دي - وشكرا لسعه صدركم وكتر الرغي بتاعي هههههه اخوكم احمد سمير ( نوريكاوي )