غير مقروء 13-08-12, 03:25 PM   #49
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى

اوسمتي

الصورة الرمزية Orabi

المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلب معلومات مش اكتر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن الوطن مشاهدة المشاركة
اخى الفاضل
orabi
اولا الكتاب انا جمعت معلومات عنة وعرفت انة فية طرق اءقدر استخدم فيها الجن الطيب او المسلم يعنى الاستعانة بمسلم مش
كافر او عمل سفلى
ثانيا طول ما احنا عايشين لازم نجرب علشان نتعلم وكمان لو كان هذا الكتاب من المحرمات مثلا مكنش صاحب الموضوع اءقدر يشترية
واخى الكريم انا بينى وبينك بتعلق باى حاجة انشالله بقشاية
حط نفسك مكانى انا عندى 37 سنة ومش لاقى شغل ويمكن الاستعانة بالجن تفيدنى وانا مش اول واحد هستعين بالجن

لا حول و لا قوة إلا بالله
عفواً أخي الكريم و أرجو أن لا تغضب مما سأكتب حضرتك ما تقوله ينم عن بعد عن الله سبحانه و تعالي و لا حول و لا قوة إلا بالله. يا أخي أتستعين بالجن دون الله ؟!!! و الله الذي لا إله إلا هو إن كل شئ بيد الله حتي رزق الجن الذين تعتقد إنهم سيرزقوك بيد الله. إتقي الله في نفسك و في دينك و أتقي يوماً سترجع فيه لله.

الساده الأعضاء لن تقبل الإداره الخوض في مواضيع هزليه بها شرك بالله بين و نسأل الله أن يهدي الجميع و لا حول و لا قوة إلا بالله العلي العظيم.

تم غلق الموضوع و يحظر حظر تام فتحه مره أخري.

اللهم أمتنا و نحن نشهدك و نشهد حملة عرشك و أجعل أخر قولنا لا إله إلا الله و أن محمداً رسول الله.