غير مقروء 12-06-27, 10:41 AM   #36
Angel of Death
صياد متقدم

الصورة الرمزية Angel of Death

المدينه: الكلية الجوية بيتي و عنواني
Angel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيدهAngel of Death لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى Angel of Death إرسال رسالة عبر Skype إلى Angel of Death
افتراضي رد: موسوعة الرش الكاملة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salas0010 مشاهدة المشاركة
استاذى لقد اخجلتنى بذوقك وادبك الجم جعله الله فى ميزان حسناتك وانا اللى فى غايه الاسف لتقصيرى فى شكر حضرتك وليه الأسف (كلنا اخوات) . وصدقنى جشع التجار له تأثير كبير فى كل شئ يخص رياضه الصيد يعنى لو الصيادين ركزوا او كثر طلبهم على نوع معين من الرش تكون النتيجه ان نوع الرش ده ثمنه يرتفع ضعفين او ثلاثه اضعاف انا فاكر ان علبه الرش كانت ب 20 جنيه وكانوا بيقولوا غاليه كمان... المهم اخى تابع مواضيعك المميزه ولا تحرمنا منها
يا فندم حضرتك مقصرتش في الأسف ولا حاجة, هو أصلا حضرتك هتتأسف ليه, أنا المفروض أتأسف للخطأ الفادح ده.. و أشكرك للتصحيح مرة ثاني و زي ما حضرتك قلت, "كلنا إخوات" و الله يا فندم التجار ملهومش ذنب, لأن هما بيشترو الرش بنفس السعر ده من المستوردين, يعني هما مالهمش دعوة, بل بالعكس التجلر اللي في المنتدى هنا بيعمله عروض بيكسرو فيها الغلاء إلى حد ما... أيم زمان كانت أيم العز يا فندم, أنا والدي بيحكيلي إن الرمسيس على أيامه كانت كثيرها ب30 جنيه :o
تخيل 30 جنيه؟؟؟... أخيرا أحب أقول لحضرتك طالما الموضوع عجبك يا فندم, أنا كنت عامل كمان موضوعين أفيد من ده كمان (موجودين في التوقيع يا فندم)
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30113

http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30140
دول برده مهمين جدا و كلهم دسم (دسم معلومات طبعا هههههههههههههههه )
شكرا للتصحيحك يا فندم و جزاك الله خيرا و ربنا يباركلك يا فندم..

عندما ترى طائرات العدو تسقط كالمطر
وصواريخ تطلق بدقة فائقة
و مهارة فريدة نادرا ما تري في القتال و المناورة
3> فأعلم أن نسور الجو يقاتلون 3>
" القوات الجوية المصرية "

عشقي هو الطيران

بيتي هو السحاب

إلى العلا في سبيل المجد

تحيا قواتنا المسلحة درع الوطن و الشعب
فذلك الجند خير أجناد الأرض

تحياتي لكل أفراد قواتنا المسلحة,
محمد قطب الدكاماوي