غير مقروء 14-08-08, 11:58 PM   #35
LEGION
صياد نشيط

LEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريقLEGION في بداية الطريق
افتراضي رد: ظاهرة في منتهي الخطورة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو مشاهدة المشاركة
الشكاوى في الوزراه بتمشي على فكره
في سواق تاكسي غلبان وراكب معاه دكتوره في الجامعه وفي كمين في احمد بدوي في شبرا وامين الشرطه وقف الراجل السواق وخد الرخصه واداها للظابط وعملوله مخالفه السواق بيقول للظابط انا معملتش حاجه المخالفه ليه قاله امشي يارجل يا ابن ........ ووابل من الشتائم وضربه بالقلم الراجل عيط الدكتوره اللي معاه قالته انت بتضربه وتهين كرامته ليه انا هعملك محضر ولو القسم رفض هطلع على مكتب وزير الداخليه انا دكتوره في الجامعه وعارفه انا بكلمك ازاي الظابط قالها اعملي اللي انتي عاوزاه خدت الراجل وطلعوا ع القسم ورفضوا يعملوا محضر والظابط اللي قابلهم قالهم اتفضلي حضرتك واحنا هنصالحهم على بعض الست خدت الراجل وطلعت على الوزاره وعملت شكوى في الظابط ومحضر في مدرية الامن وخدت ارقامهم وبعد كام يوم امين شرطه راحل للسواق وبيقوله ياعم دا الباشا كان بيهزر معاك ونخلص الموضوع ودي وتتنازل ع المحضر والشكوى هههههههههههههههه قاله انا هروح لكبير السواقين وهو يتصرف وقاله انا همشي الموضوع زي ما هو وراحله بعدها تاني بكام يوم يديله فلوس ويتنازل والراجل رفض
طيب الراجل ده كان معاه حد يعرفه حقه إللي هي الدكتورة إللي كانت راكبه معاه
طيب و لو حد غلبان و ميعرفش حقوقه
يبقي يتضرب علي قفاه عادي ؟؟؟
المفروض القانون إتعمل لتنظيم العلاقات بين الناس و السلطات و الهيئات
متعملش علشان يطبق علي إللي ملوش ضهر
و إللي ليه ضهر يطيح في الناس عادي
LEGION غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس