غير مقروء 13-01-13, 05:38 PM   #53
Mohamed Mahmoud
الادارة العليا

اوسمتي

الصورة الرمزية Mohamed Mahmoud

المدينه: مصر ام الدنيا
Mohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدىMohamed Mahmoud عميد بالمنتدى
افتراضي رد: خبر هام مؤكد بخصوص البنادق الديانا الجديدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
يا كريم من فضلك بدون غلط فى اي عضو يتم حذف مشاركاتك لأنك بتغلط فى بعض الاعضاء وهذا مرفوض تماما يمكنك أبدا رأيك بدون غلط وهذا تحذير نهاءى يا كريم
انت وأخذ الموضوع على أعصابك جدااا ليية
سيتم إيقاف عضويتك إذا تعديت على قواعد المنتدى مرة أخرى
محمد محمود
مدير عام المنتديات

والله يامحمد لو انت شايف انى اتوقف اوقف العضوية بس اكتب جنبها كان بيرد على واحد طلع عليه اشاعة واتهمه بالباطل

وانا الصراحة مش عارف ادارة المنتدى ازاى تسيب واحد يدخل باكتر من حساب ومتاكده انه نفس الشخص بدون حذف خصوصا انه بيدخل يطلع اشاعات

وبعدين مش المفروض لما يدخل واحد زى ده ويكتب اى موضوع يحتمل الصواب او الخطاء الادارة تتاكد منه قبل متثبته

مش عارف مين اللى صح بصراحة بس اتمنى انك متحذفش المشاركة ديه وناخد راى الاعضاء فى الحصل

انا رديت على اسلوبك فى الحديث لما تشتم حد و تنعتة بالفاشل و يتم تدوال الكلمة فى حديثك اللى كان مجرد ثلاثة اسطر اكتر من خمس مرات
ولما تنعت بعض الاعضاء بالنصب دة يصح يا شيخ كريم
لو انت شايف كدة معنديش مشكلة
وعلى فكرة انا بحذف مشاركات الشتيمة فقط اللى انت بتكتبها يا شيخ
ولا يوجد ما يثبت ان العضو لة عضوية تانية يا كريم
واساسا انت مكبر الموضوع لية هو الراجل جة جنبك

سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
Mohamed Mahmoud غير متواجد حالياً