غير مقروء 11-06-23, 11:05 PM   #50
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
Smile رد: بريتا إيطالي أصلي 8 ميلي موديل p 84

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 777 مشاهدة المشاركة
يا أستاذ أحمد عبد القادر ... لو سمحت
راجع مشاركاتي بنفسك هتكتشف إني كاتب إن شركة بريتا شركة عريقة وعمرها ما أنتجت مسدسات الصوت في ردي على أخ من الاعضاء إسمه ( unknon ) وهو الموديل دة مع شدة احترامي ليك إسمه بريتا 84 من ساعة ما اتصنع وليس نوفا مولجورا ... وفعلا مش أي حد يقدر يقدر المسدس دة فقط غير اللي امتلكه .
وماتزعلش مني واضح فعلا إن معلوماتك محدودة شوية في الموضوع دة .
وبعدين أنا عمري ما هعرض مسدس مضروب وأقول عليه إنه أصلي دي إهانة ليا .
وأظن إن في مشاركة من مشاركاتك كنت عارض مسدس ريك ألماني وانا كنت هشتريه باي تمن لأني عارف قيمته وعمري ماكنت هعمل ذي حضرتك كدة .
عموما شكرا ....
حبيبى مافيش مسدس صوت فيكى يا مصر إلا لما إمتلكته و فككته مسمار مسمار ، و البريتا دى بالذات عندى منها كذا إصدار ، و أنا بايع الإيطالى بتاعتها هنا فى المنتدى قبل كدا ب 1000 جنيه من 3 شهور فى عز الغلاء و اللى إشتراها أحد أعضاء المنتدى المعروفين و فيه كذا عضو هنا شاف المسدس ده على الطبيعة لأنه كان فيه حاجة نادرة شوية ، و فيه هنا برضه أحد الاعضاء الكرام سايب عندى مسدس أخو اللى إنتا عارضه ده بقاله ييجى شهر عندى عشان أصلحله فيه حاجة ، فبلاش بقى تفهمنى حاجة أنا مش هقتنع بيها.
أنا متكلمتش خالص فى سعر المسدس زى مافيه بعض الأعضاء إتكلموا فى السعر ، أنا فقط طرحت معلومة للعلم بالشئ ، و ماليش دعوة بقى تبيعه بكام ، أنا ماليش مصلحة فى القصة دى

دى مشاركة ليا من شهرين تقريبا و كانت فيها نصايح بطريقة فك و تركيب المسدس ده بالذات :
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=7874&page=8

فبلاش بقى تقوللى عمرى ماشوفته و الكلام ده؟ و مش عارف الفرق بينه و بين ال الموديل ال 92 و كده !! أنا كان إستشهادى بالقصة بتاعة ال 92 إنى أوريك إن فيه فى مصر بريتا مضروبة مش أكتر و لا أقل ، كونك بقى مابتعرفش تفرق بين الإثنين و مش قابل للنصيحة ، دى مش مشكلتى أنا !!
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس