غير مقروء 15-06-27, 06:50 PM   #13
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق
افتراضي رد: هام (للمبتدئين) سؤال وجواب !!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose مشاهدة المشاركة
مع احترامى لحضرتك وتقديرى الخاص لمجهودك الرائع بس فيه اعتراض بسيط خالص بس جوهرى ياباشا المسدس الزوراكى ابو الواقعية انا فضيت بيه خناقة مكنتش طرف فيها بين بلطجية فى منطقة شغلتها السلاح وكان فى طنطا فى منطقة القرشة كنت معدى صدفة من المنطقة دى ولقيت مجرزة والناس بتستغيث كان معايا الحى والصوت علما بان الحى مرخص توكاريف روسى ومعايا كمان سى زد ديوتى وكان بالصدفة معايا الزوراكى 918 شبيه البريتا انا وقفت العربية بعيد وكانت الخزنة مليانه من جنب الخناقة فضلت اضرب الخزنة ورا بعض تقريبا الناس اتفركشت وكان واقف جنبى واد افتكر ان المسدس ده بتاع قوات خاصة من سرعته فى الضرب وصوته العالى وهديت الامور وخلعت فورا قبل ما حد يكتشف الامر وكله كان شايف المسدس فى ايدى اللى كان معاه مطاوى وسنج وخرطوش فرد حتى كله هس اسمع الصمت يعنى بس كان فى ظهرى المسدس الحى تحسبا لاى مشكلة بدات بالصوت وكانت النتيجة مذهلة الوضع هدى شوية واللى جرى جرى وخلعت انا بسرعة بردو بس بعد ما عملت نمرة من الاخر كانت خير يعنى حقننا للدماء وكان الزوراكى 918 بطل المشهد وشكرا
والله حضرتك برضو انا معلش سقطت من دماغي الزوراكي 918 ده خالص معلش حعدل الموضوع وازود اضافة حضرتك بس ايه الحوار الممتع ده الحمد لله انك كنت بخير فية بس حوار شيق جدا اكشن عالي ههههههههه
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس