غير مقروء 15-09-06, 10:23 PM   #26
عـمـر
صياد متفاعل

المدينه: بني سويف
عـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدىعـمـر من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: الى الاعضاء القدامى

السلام عليكم الاخوة الاعضاء ..بعد التحية والتقدير .... نحن لسنا في حاجة لندفع الناس الى المشاركة بل نحن في حاجة الى ان يكون بيننا تواصل مستمر وتفاعل ولو بالقليل .. يعني لو العضو طلع طلعة صغيرة ما يرضاش يشارك بيها لااا يا اخي شارك لو كان محصلة الطلعة صفر... كذلك لو انت جربت حاجة في بندقيتك ونفعت خلى الفائدة تعم على الجميع وانشرها .. وهكذا لكن الحقيقة ان المعظم بيخاف يعمل كده علشان يريح دماغة من الانتقادات والجدل وخلافة .. فرب سطر يكتب يكون بين طياته معلومة ورب تجربة تنشر تكون ضالة احدنا التي يبحث عنها .. في الحقيقة هذا المنتدى عملاق بجد كلنا اتعلمنا منه حاجات كتيرة جدا ... يمكن انشغلنا شوية بامور الحياة وقل التواصل لكن... معك كل الحق اخي ابو مسلم لابد من العودة مرة اخرى لاثراء منتدانا العريق .. تحياتي لدعوتك ابو مسلم وكذلك للاستاذ هشام سمير .. دمتم بخير وصحة وسعادة .. وجزاكم الله خيرا .