غير مقروء 13-04-15, 09:40 AM   #27
محب للصواعق
صياد متفاعل

الصورة الرمزية محب للصواعق

المدينه: الاسكندريه
محب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدىمحب للصواعق من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محب للصواعق
افتراضي رد: بجد مش لاقي عنوان اكتبة علي الي حصل معايا

ربنا يعوضك خير يارب و حمدالله علي السلامه بس ليا عتاب عليك في حجتين الحاجه الاولي انك و انت راكب معاه قبل ما يدخل شارع مهجور اكيد حسيت انه داخل مكان مستحيل هيبقي فيه مستشفي يعني بيبان قبل نهاية السكه هو رايح فين وقتها كنت مسكته نفضته او حاجه كمان الانواع ديه عمرها ما تعرف تقتل او لو هتقتل يبقي تقتل عشان حاجه كبيره مش 700 جنيه او حتي 5 الاف جنيه يعني لو جمدت قلبك حبه و قومت صدقني ممكن تفلت منه او تضربه و تاخد التاكسي لحد المكان اللي انت عيزه و تسيبه مرمي انا مش بهزر والله انا كل اللي قصدي اقوله اللي بيعرف يقتل بسهوله ده اللي قتل كتير قبل كده غير كده مستحيل حد يعرف يقتل حد غير لسبب قوي جدا فده لو كان قتل قبل كده برده كان هيفكر و لو ثواني هو انا اقتل تاني عشان ملاليم فصدقني اي بشر من الانواع ديه عندهم القتل ده ابعد لهم عنك يعني القتل من نسبالك ممكن يبقي عادي و من نسبالهم مستحيل لانهم بيسبتوا الناس من غلبهم او من جشعهم و طمعهم في اي حال من الاحوا دول لو كانوا عيشين عيشه مرتاحه مكنوش فكروا يعملوا كدا و تاني مره فكك من شغل الشحاته ده ده تلاقي اي تاكسي في اليوم ممكن رزقه يوصل لاكتر من 500 جنيه بس هو يتوكل علي الله و مش يطمع و انا اسف اني طولت
.
.
.
.
.

لا ربع جنيه :p
محب للصواعق غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس