غير مقروء 14-09-09, 05:48 AM   #9
_SAIKO_
عضو متألق

الصورة الرمزية _SAIKO_

المدينه: الاسماعيلية
_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى_SAIKO_ من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الامريكان استيك

اقتباس:
ايوه يا سايكو هو اتجرم لسبب انه ممكن يوئدي الي القتل المباشر! ماشي الأمريكان لو ضربت بيها حد علي دماغة ممكن يحصل لة نزيف و يموت لكن يبقي الي واقف في الكمين الي هو بيطبق القانون يرخم علشان امريكان ستيك ولا شومة يبقي ده استفزاز و ابتزاز لحق المواطن! القانون بيعطي للمواطن حق و زي ما لة حق عليه ان يتبع ! و هو تبع و مش شايل مسدس ده شايل استيك يبقي من المفترض ان محدش يتكلم في الموضوع ده من الأساس ولا حد يقول لة ايه الي انت شايلة ده!
بالظبط كلامك صح مستر مودي لكن انت عندك ظباط الشرطة اغلبهم رخمين اضربلك مثال واقعي حصل معايا و بعيدا جد عن اي حاجة تخص السلاح .. انا ف مرة كنت راجع علي طريق مصر اسماعيلية و وقفت ف كمين الكارتة .. الظابط بيقول السواق الازاز ده عسلي و السواق يقولة والله مش عسلي يا باشا يقولة لا عسلي انت هتشوف احسن مني و السواق يقولة والله ما عسلي يا باشا ازاز عادي والله لحد لما واحد جنب الظابط قالة ياباشا نضارتك الشمس مبينه الازاز عسلي لكن هو مش عسلي ده ازاز عادي راح الظابط سكت شوبة و قال للسواق لو شوفتك بالازاز تاني هسحبلك الرخص و احجزك لحد اما اشوفلك صرفة ... ف تخيل بقي لو الظابط دة وقف واحد و كان معاه استيك تخيل كان هيحصل ايه

_SAIKO_ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس