غير مقروء 15-06-27, 01:50 PM   #5
zezo bose
صياد متقدم

الصورة الرمزية zezo bose

المدينه: جمهورية مصر العربية
zezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيدهzezo bose لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: هام (للمبتدئين) سؤال وجواب !!

مع احترامى لحضرتك وتقديرى الخاص لمجهودك الرائع بس فيه اعتراض بسيط خالص بس جوهرى ياباشا المسدس الزوراكى ابو الواقعية انا فضيت بيه خناقة مكنتش طرف فيها بين بلطجية فى منطقة شغلتها السلاح وكان فى طنطا فى منطقة القرشة كنت معدى صدفة من المنطقة دى ولقيت مجرزة والناس بتستغيث كان معايا الحى والصوت علما بان الحى مرخص توكاريف روسى ومعايا كمان سى زد ديوتى وكان بالصدفة معايا الزوراكى 918 شبيه البريتا انا وقفت العربية بعيد وكانت الخزنة مليانه من جنب الخناقة فضلت اضرب الخزنة ورا بعض تقريبا الناس اتفركشت وكان واقف جنبى واد افتكر ان المسدس ده بتاع قوات خاصة من سرعته فى الضرب وصوته العالى وهديت الامور وخلعت فورا قبل ما حد يكتشف الامر وكله كان شايف المسدس فى ايدى اللى كان معاه مطاوى وسنج وخرطوش فرد حتى كله هس اسمع الصمت يعنى بس كان فى ظهرى المسدس الحى تحسبا لاى مشكلة بدات بالصوت وكانت النتيجة مذهلة الوضع هدى شوية واللى جرى جرى وخلعت انا بسرعة بردو بس بعد ما عملت نمرة من الاخر كانت خير يعنى حقننا للدماء وكان الزوراكى 918 بطل المشهد وشكرا