غير مقروء 11-06-14, 03:55 PM   #11
Zero
صياد متقدم

الصورة الرمزية Zero

Zero مستواه غير معروف
افتراضي رد: سؤال غتت (هل فيه مسدس صوت كله حديد)؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kivok0 مشاهدة المشاركة
الله ينور عليكم الحمد لله انا كدة خفت اكتر من الاول دة انا كل ما اجي اكرر اشتري ارجع تاني و اخاف اصل العمر مش
بعزقة ياااااااااااااجماعة ارجو من اعضاء المنتدي و الادارة المحطرمين عايز الخلاصة بتاع الكلام دة من الاخر بخصوص الطلقة البلي و احسن مسدسات تستخدم الطلقة دة من غير اي مشكلة و شكرا
يا راجل أمال لو قريت موضوع الصوباع دة هتعمل أية
دا صوباع الراجل طار زى طفى السجاير لما تكون مطلع أيدك من شباك عربيه ماشى بيها على 140 كيلو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
ياريس اعتقد ان طلقة البلى مش هاتموت وخطرها مش كبير قوى بس الاحتياط واجب بعدين احنا مش فى حالة حرب وهاتضرب عشر خزن ورا بعض الموضوع كله لا قدر الله لو حصل حاجه هاتضطر لضرب 5 او 10 طلقات بالكتير ورينا يستر
يا باشمهندس أن المشكلة أنك لازم لما تعمل طبه و كلام من دة تجربلك حوالى 5 طلقات لو حصلت مشكلة لا قدر الله قول هتضربلك 10 طلقات دا لو أساسا المسدس سليم من أول 5 طلقات تجربه و المشكلة أن الواحد خايف من أول طلقة لحسن الواحد و هوا بيجرب يلاقى الطلقة طلعت فى وشة ولا حاجة فكنا برضة عايزين نضمن الأمان الأكبر فى أيه أفضل مسدس والمسدسات المقفولة كويس عشان متفرقعش

حملة مقاطعة للأسلحه حتى رجوع الأسعار كما كانت قبل الثورة
××× أهــم موضـــوعــــاتى ×××
من أجمل مسدسات الصوت و الحيه و البنادق المعدله و بألوان جميله "ممنوع الدخول للمرضى"
صور من أشهر المسدسات في العالم(جلوك) + تقرير كامل عن المسدس
صور لعشاق السيج ساور SIG SAUER Lover
Zero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس