غير مقروء 12-09-02, 01:08 AM   #22
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

المدينه: الجيزة
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: و الان مع فقرة هل تعلم :)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة t_bag مشاهدة المشاركة
اولا انا مكنتش كلب علشان اعرف ثانيا انا ضورت و لقيت معلومة و ضفتها دة مش ذمبى انى بحاول افيد الاعضاء و لو هو ده جزاء الى يفيد حد و تحملونى مسؤلية معلومات انا تعبت فى جمعها يبقى انا بعفى نفسى من المواضيع الى انا عاملها و ارجو من الادارة حذفهم و حتى الموضوع المثبت و انا مش هعمل مواضيع تانى
شكرا
لا طبعا .. مسئوليتك .. الناس لما شكرت حضرتك شكرتك علشان إضافة المعلومة وليس من أجل نقل المعلومة .. ودي تفرق كتير .. يجب تحري الدقة في جمع المعلومات .. والا يبقي المنتدي هنا ما هو الا كيان نجمع فيه اي معلومات من أي مصدر لمجرد الحشو .. ويصبح العضو ناقل المعلومة مثل برنامج شهير في المنتديات اسمه (ناقل البرامج) وده وظيفته الوحيــــــدة يا فندم انه بيدخل علي المنتديات ينقل الموضوعات الموجودة بها بصورها بالردود الموجودة فيها من أجل الحشو فقط .. وده بتستخدمه معظم المنتديات اللي لسة مفتوحة جديد

خالص تحياتي

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس