غير مقروء 11-12-19, 06:08 AM   #75
chernobyl
صياد متقدم

الصورة الرمزية chernobyl

chernobyl في بداية الطريقchernobyl في بداية الطريقchernobyl في بداية الطريقchernobyl في بداية الطريقchernobyl في بداية الطريقchernobyl في بداية الطريق
افتراضي رد: طلعة مذبحة اليمام – الفيوم السبت 17/12/2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
اولا اسف يا سيدى الفاضل على التأخير
الماتش رشايه حلوه والنوريكا جيت بندقيه دقيقه مع انى بفضل عنها الكرال يعنى
والنوريكا قويه برده
والرش الهوبى بوينت وغالبا مش هتلاقيه بس ممكن تعمله زى ما الاخ المهندس شادو عمل الموضوع بتاعه

هيقفل معاك اى حاجه
لانه بيفرغ الهوا فى الطير
بس انا شايف ان نمره 2 بنادق صيد اكتر لانك برده بتضرب على كتله مش داخل مسابقه رمايه
وربنا يوفقك ولو عوزت اى خدمه انا خدامك فى اى حاجه
هههههههههههههههههههه ازاى الكرال هتبقا افضل من النوريكا انت جربت النوريكا يا دوله؟؟؟
ثانيا النوريكا انا بحترمها جدااااااااااااااااااا لانها بجد ممتازة وعلى فكرة انا اعرف ناس معاهم ديانات ونمرة واحد الفكرة مش فى نمرة 1 ولا 2 الفكرة فى الهدف والمكان القاتل زى الرقبه والرئس و الحوصله دى اماكن لو اصطاد ب رمسيس فيها هتنزلو مقفول غصب عنو
وملحوظه انا معايا الكرال ومعايا النوريكا ممكن نقول وجه المقارنه بينهم طبعن خامه الصنع النوريكا افضل وده اكتشفتو لما فكيتها دقه النشان وده مهم جدااااااااااااااا قوتها المفرطه لانها بتوصل لمسافه 340 متر بعد تفريغ البستم واهم حاجة السوسته والجلبه وخفيفه
الكرال:سعرها رخيص ومناسب لقى حد قوته المفرطه طبعن بعد تعديل قناص الفيوم طه باشا بتبقا بقوه الديانا عن تجربه بتخرم الحيط الدقه النشان مش هتبقا كويسه لازم اسكوب ولازم تمسكها كويس لان رد فعلها رخم شويه بتبهدل الحمام او اليمام فى جسمو انما اى بندقيه نمرة واحد بتحافظ على جسم الطئر من التمزق وشكرااااا وانتظر رد الخبراء......تحياتى للجميع
chernobyl غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس