الموضوع: سوستة Webley patriot
غير مقروء 10-12-08, 03:24 PM   #12
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: سوستة Webley patriot

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa مشاهدة المشاركة
ياهشام انا لايمكن اكدبك ابدا ابدا ابدا لاني اعرف اخلاقك الكريمة اكثر من اي حد في المنتدي
ثانيا : ربنا يفتح لك ابواب الرزق من اوسع ابوابة ودية حاجة تفرحني جدا جدا
ثالثا : انا مش زعلان من الاعلانات خاص وكل النس بتنزعل اعلانات زي ماهي عايزة
رابعا : الاخ الي بتتكلم عنة لو من الاخلاق الحميدة الكثير والكثير وليس بشاهدتي انا فقط وعلي فكرة يا هشام انا لم اتعامل معاة طوال سنتين الا في مرة واحدة وحدث تعقيب مني علي الملاء في ذلك ومازالت علي موقفي والدليل علي ذلك اني طابت منك حاجة ممكن اطلبها منك واخذت من عند اسامة نفس الحاجة ورفضت انا اخدها منة حتي ولو كانت اغلي في السعر المبداء ثابت وغير متغير ياهشام ...
خامسا : موضوع غالي دا انا مش طرف فية خالص لمن يشتري مطلق الحرية في قبول او رفض السعر .
ياهشام للمرة الاخيرة انا اخاف عليك اكثر من اي حد ولكن هناك امور لا تعلمها تدور وبشكل غير مقبول عن مواضيع البيع في المنتدي ولو تلاحظ :
1 - تم عمل اغلاق لجميع مواضيع ومشاركات السوق وتقصر علي اسم وتليفون او ارسال علي الخاص لصاحب الاعلان
2- تم حذف اي مشاركة تسئ الي صاحب البندقية او خروج عن النص نهائيا

يا هشام مع احترامي الكامل ليك في بنادق مستعملة انت بتبعها ومش هو دا موضوعي انا كنت بتكلم علي موضوع السوست لان جالي واحدة منهم عن طريق ناس وكانت سيئة جدا علي الرغم انة قال انها اصلية وجاية من نفس المصدر فعلشان كدا مش ةعايزك تقع في نفس الموقف نهائيا

نصيحة اخوية لك مطلق الحرية في اختيار ماتريد وانا انصحك كأخ اكبر الموضوع لة ابعاد اخري وكبيرة جدا جدا لان في حالة حدوث مشكلة سوف اضطر الي اتخاذ شئ ممكن يزعلك مني وانا بحبك زي اخويا الصغير
جزاك الله خيراً يا استاذ جلال ربنا يديم المعروف بينا