الموضوع: حملة المقاطعه
غير مقروء 13-08-30, 01:29 PM   #50
boodi gawish
صياد متفاعل

boodi gawish مستواه غير معروف
افتراضي رد: حملة المقاطعه

اقتباس:
لو سمحتم ياخونا بس ريحونى الله يريح قلبكم هو كل المشاركين فى حملة المقاطعة دى عندم مسدسات ولا لا ولو عندهم مسدسات اخر مرة ضربو بيها امتى

انا ملاحظ ان اغلبيتكم جداد اصلا وممعكمش سلاح يعنى عين فى الجنه وعين فى النار هما اساسا مترددين يشترو اصلا
بس احب ابلغكم كلكم ان الاسبوع الى فات ده الى فيه غليان الاسعار فى نسبة رواج فى السوق غير مسبوقه واسالو التجار والمحلات ههههههههه
يا باشا مش لازم الواحد يكون صياد قديم عشان يبقي فاهم انا معاايا مسدس صوت من زمان و متابع المنتدي من زمان باردو والاعضاء الموجودين كلهم محترمين ...(الجديد منهم والقديم) و يكفيني شرفا اني رفضت الاستغلال و اثرت المصلحة العامة علي الخاصة ... حتي اللي معهوش مسدس او اللي بيفكر يشتري مهي دي خسار عايدة علي التاجر في الاخر اللي من مصلحتة الكل يشتري و يضرب و احب اقولك اخي الكريم ان التعامل سيكون بالاسعار العادية شاء التجار ام ابو....و الحملة مدعومة من بعض التجار الشرفاء و لا عزاء للخاسرين و بالنسبة للرواج في السوق فالحملة لسة بادئة امبارح و هناك الكثير من المؤيدين الحمد لله لان اعضاء المنتدي شرفاء يعلو المصلحة العامة عن المصلحة الشخصية و الساكت عن الحق شيطان اخرس ......
boodi gawish غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس