غير مقروء 11-09-16, 11:30 PM   #103
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق
افتراضي رد: اجابة سؤال كيفية استيراد المسدسات الحية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إيزى موزو مشاهدة المشاركة
استاذ محمد : الأول أنا قريت الموضوع من أوله و متابع ردودك على أعضاء المنتدى ... بصراحة كتر ألف خيرك و ربنا يكرمك على المعلومات ديه لان معظم التجار محدش بيقول حاجه لحد و من الصعب جدا تلاقى حد يساعدك أو يفهمك

انا كنت عاوز اسئل لو المحل اللى انت اتفقت معاه معندوش السلاح اللى انا عاوزه ينفع يجيبهولى و لا لأ ؟؟؟؟ انا عاوز سيج ساور 226 بلاتينيوم و مش موجود على اللينك بتاعهم

كمان انا كنت عاوز أعرف لو انا بعد ما حصلت على موافقة الأمانه و عملت طلب إضافة و خدت تصريح شراء جديد ينفع أقدم تانى على موافقه إسترادية ولا ممنوع .... طالما ان القانون بيسمحلى بسلاحين هل هناك ما يمنع ان أحصل على موافقتين للإستيراد ولا هى موافقه واحدة أجيب بيها سلاحين

و لك جزيل الشكر
الاول بشكر حضرتك على الكلام الحلو اللى فى الاول و انا دائما فى الخدمة. بالنسبة للسؤالين اللى حضرتك سالتهم. الاول حضرتك كلم الشركة او ابعتلهم email اسألهم على المسدس اللى حضرتك عايزه. و التانى بتبقى هيا موافقة واحدة و الله اعلم.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس