غير مقروء 14-05-24, 04:23 PM   #25
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: واخيرا صورة السيلفر فالكون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
استذنا الغالى
اعتقد ان حضرتك كنت من المعجبين بالبندقيه اللى صنعها دكتور يسرى وكلنا شوفنا تجربتها وانا عن نفسى جربتها واعجبت بيها جداً لانها فعلاً جديره بالاحترام
الامر مش امر شركه ولا ماركه
طالما البندقيه كويسه وخامتها عاليه ومعدل الامان فيها ما شاء الله ممتاز يبقى يهمنا ايه اسم الشركه المصنعه
لهنرجع بضمان عليها ولا اى حاجه
تحضرنى الان مقولة
الماركات خدعه صنعها الازكياء ليستغل بها الاغنياء فصدقها الفقراء
البندقيه رائعه يا عادل بك وافضل من التركى وافضل من حجات كتيير اسبانى كمان
أخى العزيز هشام باشا بعد التحية.
مقارنة بين بندقية تم تصنيعها بواسطة شخص فاهم وعارف معايير الامان لبندقية لأستعمالهالشخصى غير بندقية مطروح فى السوق لهدف تجارى.
مش عارف ليه كل اللى بيرد عليا يقولى البندقية ممتازة رغم انى قلت مليون مرة انى لا أقييم البندقية. انا كلامى كله انها بندقية غير معلومة المصدر.
بما انك اكدت ان البندقية ممتازة وهى تقليد للديانا 350 ممكن تقولى مجموعة الزناد تقليد لأنه مجموعة T01 - t05 - T06؟
انا مش ممكن أقتنع بسلعة غير معلومة المصدر خصوصا فى السلاح.
الماركات دليل على الخامة الجيدة والا لكانت الديانات والفايروخات والبى اسات خامتها خدعة واحنا كلنا بقالنا سنين بنخدع بعضنا بمجرد كلام مالوش أى ماصدقية.
الغالى ثمنه فيه والخامات الجيدة مكلفة وانت عارف كده كويس واكثر واحد مسك بنادق الخامات اللى فيها لا تقدر بثمن.
خالص تحياتى.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس