غير مقروء 13-01-08, 09:57 AM   #23
محمد مكاوى
خبير محدثات الصوت

اوسمتي

الصورة الرمزية محمد مكاوى

المدينه: المهندسين
محمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدىمحمد مكاوى عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد مكاوى
افتراضي رد: حل مشكلة كسر الكوبرى و كيفية تفاديها

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة
مجهود مميز ورائع

بس عندى تعليقات سريعة

موضوع كسر الكوبرى ده مش فى الجكال بس ده فى كل انواع المسدسات وده من ساعت ماانتشر الطلقات الهندى ( هى على فكرة تركى بس تحت السلم ) وده سبب رئيسى غير كده المسدس اللى بيكسر علشان مشكله فيه هو الجكال الكومبكت

بالنسبة للايكول اراس هو ضيف جدا لكن البلو معنديش فكرة عنه الصراحه وان كان فى المجمل انا شايف ان الشركات التركى رقم واحد هى الزوراكى وبعدها على طول الايكول

اما البلو كله مشاكل والريتاى بأه نظام الصيت ولا الغنى بتعمل احلى اشكل بس اردء خامات وفنش بتاع الريتاى
استاز كريم اولأ انا تشرفت بمرور حضرتك طبعأ
اما بلنسبة للأراس انا كنت بتكلم عن الخامة نوعها اية لأن دة موضوع يهم الناس جدأ طبعأ
و انا عندة النوعين وعملت عليهم اختبارت الصلأبة و هية ماكينة بتقيس الصلأبة كان صلأبة الأيراس
اكبر .
بس من وجة نظرى المتواضعة ان البلو شركة محترامة والله بس المشكلة فينا احنا بنطلب حاجة رخيصة
شوف حضرتك المسدس blow c o6 الموجود فى اروبا مختلف تمامأ عن افضل الأصدرات الموجودة هنا فى مصر
انا شايف ان المصرى لو شاف حاجة غلية بس محترمة هيشتريها فورأ
لأكن فكرة الرخيص و يتلف بصرعة دى هية المشكلة بدليل شوف البلوسى اعكالة و حضرتك تاجر وعارف
تكاد معدومة لأكن الرتاى برون طبعأ مجموعة الشاكوش كلها مصممة بطريقة انها تتلف بعد فترة قصيرة
مع ان المسدس مصنع من اجود الخامات بس لللأسف

على العموم شرفنى مرورك
تحياتى
محمد مكاوى غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس