غير مقروء 12-12-25, 11:32 AM   #46
القبطان المصرى 77
صيــــــــاد محتـــــــــرف

اوسمتي

المدينه: الاسكندريه
القبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدىالقبطان المصرى 77 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: موضوع خطير جدااااااا ( ده لو عاوز تبقى صياد كبير يعنى )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekabasy مشاهدة المشاركة
استاذ يا حاج هانى بجد معلم طبعا انت عارف انى محدث كرال ههههههههههه اول ما جبتها كان النشان الخلفى مفكوك خالص فالبندقية كانت بتضرب لفوق هههههههه وخرجت لوحدى ومامعييش حد صياد قديم يدلنى يساعدنى يرشدنى واضرب يا معلم ولا الهوا وكمان كنت عامل تارجتس اضرب عليها احمد ابنى نسى يجيبها هههههه عملت علامة كدا على بيت لسة بيتبنى وقعدت اضرب لقيتها بتضرب لفوق بقيت مش عارف اربط النشان الخلفى والا افكة قعد الوش ههههههههه المهم فى الأخر قولت لنفسى انا عارف هى كدة بتضرب فين هنشن وخلاص ويومها حققت اول ضربة موفقة ليا وكانت من على بعد حوالى 25 متر كانت يمامة واقفة على كوم طين وساعتها نشنت اسفل منتصف الهدف ب 10 سنتى هههههههه كنت بضرب فى الطين ههههههه او تقدر تقول كنت بضرب فى يمامة وهمية تحت اليمامة الحقيقية هههههههههههههه..........مجنون بيكلم الحديدة(زى عادل امام فى فيلم رسالة للوالى).....هههههههه
بس دلوقتى الحمد لله صفرت النشان الخلفى وحققت بيها ضربات حلوة زى ما حضرتك قريت فى موضوعى.

النهاردة بقا انا استفدت منك يا معلم فى الضربة اللى بزاوية 45 فعلا اعتقد اعتقاد قوى جدا ان دى اصعب ضربة للصياد يمكن اكتر من الضربة الأرضية وفعل هيفت منى كتير خصوصا انى كنت بضرب من مسافات بعيدة فى حدود 40 او 45 متر لكن هجرب اضرب فوق الهدف وهقولك النتيجة يا معلم
خالص تحياتى وارق امنياتى بصيد وفير
ههههههههههههههههههههههههه
والله انت اللى معلم
وكفايه انك شغلت دماغك يوم ماضربت اليمامه برغم ان الناشنكاه مش مظبوط

بالنسبه لضبط النانشكاه
خدها قاعده ثابته فى دماغك
لو البندقيه بتضرب عالى عن الهدف يبقى انت يامعلم توطى البكره
لو بتضرب واطى يبقى تعلى البكره
يعنى العكس بالعكس على طول
وعلى فكره انا من رأى ان الضربه الارضيه هى من اصعب الضربات
بس يمكن بتختلف من صياد للتانى

القبطان المصرى 77 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس