غير مقروء 11-11-16, 02:42 AM   #17
alx
صياد جديد

alx مستواه غير معروف
افتراضي رد: رزق الهبل على المجانين

دا تعليق خواجه على التوبيك
اااااااااااااااااا يا جدعان الى انتو بتقولوة دة دة مجرد اقتناء زى بالظبط الى بيحب يجيب استيلات الموبايلات والى بيجيب حاجة صوت بتبقى اما سلاح ردع شكل وخلاص او للاحتفال ثانيا رسالة للاخ الى عامل الموضوع الحى مش فى متناول الجميع من حيث السن والرخصة السعر وكل مشكلة اكبر من التانية لو انت بقى بتتكلم عن نفسك وعند نازع الانانية دى حاجة تانية ربما يكون السعر مناسب بالنسبالك ومهنتك توفر لك الرخصة وسنك مناسب لاكن واحد زيى مثلا طالب واخرة يجيب ايكول تونا مقفول ومستعمل يعمل اة لو سمحت راجع موضوعك
انا يا ما ما عملت مواضيع حاولت استغل فيها المنتدى ومواضيع اخرى حاولت استفذهم ولاكن هذا كان فى بدايتى وانت شكلك لسة جديد لاكن الحمد للة انا خدت على اخواتى فى المنتدى وعرفت بعضهم واتعاملت مع بعض اخر ونفسى اتعرف على بعض اخر ايضا واشكر كل الناس الى هتشارك برايها وقبل اى حاجة راجع كلمة لا تنس ان رايك يعبر عنك.
دا كان ردى عليه
اولا / عمرو .. بشكرك للمره التانيه لانك وبمثاليه حولت مجرد عنوان لتوبيك لنصيحه غاليه استفاد منها الجميع وكان بنفس جمال النصيحه اسلوب عرض النصيحه
ثانيا / خواجه .. انا بعترض عليك فى اكثر من جزثيه واللى اولهم كلمتك ( الرد على الاخ اللى عامل الموضوع ) ورغم انها كلمات تبدو عاديه الا انك تعلم كما اعلم ويعلم الجميع ان فيها نوع من الاستهزاء , او اعتبارى نكره
كمان على حد قولك انك فى مواضيع كتير حاولت تستفيد من المنتدى وتستفز اعضائه ,, بس يا اكيد مش بالضروره ان كل الناس يبقى ليهم نفس اسلوب تفكيرك
اما بخصوص ( راجع كلمة لا تنس ان رايك يعبر عنك ) فهى هنا فى تعليقك قولة حق يراد بها باطل وليس لها مجال للاعراب ,,,, لانى لم اقل رئى مهين او مشين او مسف
واخيرا ببساطه ... كان التوبيك مجرد رصد لظاهره اردت ان اناقشها هنا ولان مكه ادرى بشعابها ناقشتها هنا وسط اهلها
دا كان رده على ردى
واللة من الى انا شايفة من موضوعك انت ان تفكيرك زى بل اقل من تفكيرى وجايز ان كل حاجة متاحة بالنسبالك فبتقول كدة ثالثا انت لسة جديد فى الاول والاخر وانا فهمتك واى حد جديد بيجى بيبقى عاوز يشوف نفسة ع المنتدى
لا يا ريس راجع نفسك فى موضوعك وياريت الناس تشارك برايها وتوضح وجهة نظرها امام صاحب الموضوع
وبجد .. انا مش حابب افتعل ازمه بلا لزمه بس فيما يبدو من ردود خواجه ان الكلام اللى انا ملونه فى تعليقه باللون الاخضر ما هو متاثر بيه وقال اهو عضو جديد اتسلى عليه
واخيرا
ولانى شايف من وجهة نظرى ان ردوده دون المستوى فانا احتراما لنفسى همتنع عن الرد عليه نهائيا مهما قال لانى بردى عليه سوف اعرض نفسى لما لا اقبله عليها
alx غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس