غير مقروء 11-06-28, 03:39 PM   #53
bodygard 34
صياد متقدم

الصورة الرمزية bodygard 34

المدينه: zagazig
bodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريق
افتراضي رد: الثورة واثرها على السوق واخر الاحداث والاسعــار

الاخوه المحترمين/جميعا الموضوع اكثر من رائع خصوصا انى مكوى من ناره على الرغم انى اخدت الموافقه فعلا على الترخيص مؤخرا لكن واه من لكن لو تعرفوا انا صبرت قد ايه انا قدمت الطلب من اخر شهر مارس يعنى بقالى 3 شهور وانا راجل عندى محلين توكيلات ملابس معروفه وانا شخصيا ولله الحمد راجل معروف فى دايرة القسم بتاعى وليس لى اى احتكاكات او نزاعات او قضايا وده كله بفضل الله ومن المضحك ان كان معايا تاجر فاكه وخضار (مع كل الاحترام لكل تجار الفاكه والخضار) بيقدم فى نفس التوقيت ومعرفش ازاى قدر يحصل على الرخصه خلال شهر واحد فقط وجالى يفرجنى على سلاحه اللى اشتراه حاجه بصراحه عظيمه وفخمه cz85 تمنه شئ وشويات زى مابيقولوا عارفين هو رخص ليه ؟؟؟؟ حسب كلامه هو السلاح ده برستيج انا باضرب 5 طلقات فى كل فرح باحضره وباولع الدنيا) شوفتوا بقى هو رخص ليه وخلال شهر واحد فقط اخد الرخصه ازاى ماعرفش ناهيك عن تاريخه فى النزاعات والقضايا ومش حاقول لكم انا كان واسطتى مين عشان اخد الموافقه... البلد ماتغيرتش
bodygard 34 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس