الموضوع: بالصدفة ألبحتة
غير مقروء 10-10-23, 05:55 PM   #14
هشام سمير
قنـــاص من الدرجه الاولى

اوسمتي

الصورة الرمزية هشام سمير

المدينه: البحيره- القاهره- الاسكندريه
هشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدىهشام سمير عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى هشام سمير
افتراضي رد: بالصدفة ألبحتة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة galal khalifa مشاهدة المشاركة
اقولك انا يا هشام انا اصتدت مع اخي العزيز الملازم شريف صفي بطل مصر واتحاد الشرطة في الرماية
40 اغلبهم من الحمام دا غير الي طار او ريش او وقع في مكان بعيد ومعلش انا ها اكون فظ شوية معاك انت يهمك اية في عدد الي انا اصتدة واشمعنا انا يا هشام ولا حد سألك وعايز يعرف ومكسوف يقول او يكتب مش عارف هو انا سألتك قبل كدا انت اصتدت كام يمام وبعدين يا هشام لو العدد الحمد الثلاجات مليانة علي اخرها تعالي خد شوية لو مش ها تعرف تصتاد تعالي معانا وشوف الصيد بتاع المعلمين مش تحت الشجر يا وهيبة واول لما تصلح الجت ولا اقولك تعالي واحنا والحمد للة عندنا من البنادق الكثير والكثر احتار من نوركا من جامو من ديانا من بي اس من فايروخ
يا استاذ جلال والله انا عارف ان حضرتك صياد بارع و كبير جداً جداً شكل حضرتك زعلت منى وفهمتنى غلط انا سالت عن حضرتك خصيصاً لما لك من معزه خاصه عندى وعند كل اعضاء المنتدى وكمان علشان البشمهندس محمد قال ان حضرتك اللى فزت وكان ليك النصيب الاوفر
وعلى فكره تصليح الجت متوقف على الطلب اللى انا طلبته من حضرتك وعلى فكره انا فى اقرب وقت حاجى علشان اتمنى انى اطلع مع حضرتك طلعه .....