غير مقروء 12-09-06, 12:22 AM   #20
bedreamer
صياد نشيط

الصورة الرمزية bedreamer

المدينه: بورسعيد
bedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريقbedreamer في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى bedreamer
افتراضي Re: رد: السيارة النايترو اخيرا بمصر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محب للصواعق مشاهدة المشاركة
قلبي قلبي اها ههههههههههه لعبه ب 2600 جنيه الفلوس بلاقيها في الارض ولا ايه حرام عليك يا استاذ والله تضيع فلوسك في حاجه زي ديه بس ربنا معاك يارب و تعرف تبيع بس بأمانه الواحد يزود 2000 كمان و يجيب مكنه هوجن دايو علي الاقل وصيلة موصلات ههههههههه ربنا معاك يارب بس بجد زعلان انك عملت الموضوع ده مفيش حد هيشتري غير اللي بيدخلوا مول يطلعوا بفاتورة 20 الف جنيه ههههههههههههه
وتقول ايه للناس اللى بتعرض طبنجات مرخصة واسعارها بتوصل 250 الف

عيط بقى ومتضحكش ههههههههههههه
دول بيدخلو المول يطلعو بفاتورة عاملة كام 2 مليون ؟
وعامتا انا انسان متواضع جدا ومستوايا المادى اقل من متوسط بس كل الحكاية انى مدمن للالعاب اللى بتشغل عن بعد وعندى كل ما تتخيل منها مش بس عربيات فى طيارات مروحية وشراعية كمان ولانشات مجرد هواية بحبها وبحب اقتنىها زيها زى الاسلحة وعلشان كده انا مشترك فى الموقع ده وبشترى من الساده الاعضاء
واكيد انت مشترك بردو لنفس السبب واكيد بردو بتشترى اسلحة بأسعار مقاربه لسعر المنتج اللى انت مستغليه اوى ده وهى بردو العاب ب 2000 ج
الهواية اهم شىء بالنسبة ليا وعلشان كده بحوش من مرتبى وبشترى الحجات دى وببيع منها الفائض عن احتياجاتى
فياريت يا باشا تروح تتجيبلك المكنة الصينى اللى انت عاوزها وتلبس الخوذة علشان اضرارها كبيرة
او اشتريلك بغبغان زنجبارى او اعمل اى حاجه تانية غير انك تقيم اشياء لا تعلم عنها اى شىء

وعلى فكرة يا أ/ صواعق انا ممكن اجيبلك مكنه صينى على 2600 بس