غير مقروء 11-08-16, 07:32 AM   #28
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق
افتراضي رد: اجابة سؤال كيفية استيراد المسدسات الحية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة axel مشاهدة المشاركة
لا حضرتك مخدتش بالك من قصدي انا عارف ان الجلوك ده انا حتي كاتب بيستحمل لحد درجة حرارة 200 لكن لما قولت بينه و بين حلوان في الضرب كتبت تصور
يعني مقصدش الجلوك بعينه انما الجلوك غني عن التعريف و الحلون فعلا ارتداده جامد و شوفته بنفسي عامل ازاي
و خلي بالك التدريب عليه في الرماية احسن لأن اولا وزنه التقيل بيدي الثبات ثانيا لما تدرب انك تمسك حاجة بالتقل و الارتداد القوي ده و تحاول تثبت ايدك و تنشن لما تمسك اي سلاح تاني هيبقي بالنسبة ليك مسدس لعبة
و ع فكرة الجلوك مشوفتلوش امان هو امانه في حوار الزناد انهم مزدوجين يعني لازم الاتنين تضرب بيهم

بس اسعار الجلوك ضربت بطريقة غريبة انا مرة سمعت انها وصلت لــ80 الف اول ما حوار البلطجية نزلوا الشوارع
يعني حاجة تفقع برة يعمل 2000-3000 جنيه و هنا يعمل 80 الف و الله تهريج
و اللي فقعني اكتر الحلوان بعد ما كان بــ1000 و حاجة دلوقتي عدي الــ20 الف

و يا رب عقبال ما نشوف كل حاجة صناعة مصرية 100 % و ترفع شعار نحن نختلف عن الاخرون بس سعرها يكون ارخص يااااااااااااااا رب
انت صح فى حتة التدريب على الاسوا وواجهتنى المشكلة دى فعلا. بالنسبة للسعر عشان كدا انا عامل الموضوع دا لو جبته من برا هيقف عليك مثلا ب ١٣ الف بس يعنى تقريبا سعر طبنجة حلوان
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس