غير مقروء 11-05-03, 12:59 PM   #10
braveheart
صياد قديم

الصورة الرمزية braveheart

المدينه: القاهرة - شمال سيناء
braveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريقbraveheart في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى braveheart
افتراضي رد: تنبيه اوى حد يضرب عرسة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة osama2011 مشاهدة المشاركة
انا عن نفسي مريت مع العرسة دي بموقف غريب جدا يمكن مش هتصدقوه
عرسة مرة دخلت بيتنا وخلاص البيت عجبها اوي لان انا قاعد في عمرة مافيهاش حد غيري وفي اول دور
اوقات بسيب باب الشقة مفتوح عادي يعني
المهم لقيت العرسة دي داخلة من الباب خارجة من الباب لحد ما فرتكت عصفور كناري كنت مربية وياري علي ادي كده ده بقت بتدخل البيت تاكل اي حاجة واقعة من الزباله اه لدرجة اني جبتلها مصيده فئران اللي ليها باب اول مالعرسة تدخل عشان تاكل يقفل عليها الباب المهم
حطيت حتة جبنة رومي وطماطم وعملت المصيدة ومع اني شفت العرسة كام مرة الا انا مكنتش مصدق ان دي عرسة من تصرفاتها في عرسة بتاكل جبنه رومي ؟ المهم سمعت صريخ جريت لقيت لعرسة في المصيدة جريت جبت البندقي ودوست علي باب المصيدة برجلي لدرجة ان كنت هاطلع علي المصيده والله زقت باب المصيدة بدماغها لحد مالباب اتني ويادوب قدرت احط رشاة في البابم21 واوجة الماسورة علي دماغها وهوب ضربت ماتت
بس لاحظت ليها ريحة بعد ما ماتت عمري ماشميت ولا هشم نتانه زي اللي طلعتها العرسة دي اول ما ماتت
ربنا يكون في عونكم انا بطني قلبت ههههههههههههههههههه

هههههههه ... معلش ... بس الريحة دي هي وسيلتها للدفاع عن نفسها للأسف .. و الموقف دة حصل معايا في الشغل ... و عملت نفس الريحة ... و قعدت شغل بخور لمدة 3 أيام لغاية الريحة ما راحت و الحمد لله.

Kemomail@ymail.com
braveheart غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس