غير مقروء 11-12-24, 04:48 PM   #13
elmasrey123
صياد قديم

اوسمتي

المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
elmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدىelmasrey123 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: للبيع مسدس حقيقي جديد اصلي بالكرتونه والرخصة Sig Sauer P226 X5

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif259 مشاهدة المشاركة
فعلا المسدس ده نادر وسعره في حدود 150,000 جنيه في مصر ان وجد
سأقوم ببيعه لأعلى سعر وبتخفيض مناسب جدا عن سعر السوق لأعضاء المنتدى...وهو مرخص
للجدية المراسلة على الخاص...
معلش بعد ازنكم لانى الصراحة مندهش طبعا قطعة فنية معليهاش جدال وربنا يوفق البايع والشارى بس هل فعلا الرقم الى مكتوب مائة وخمسون الف جنيه ولو فعلا ليه حرام اصلا
اولا فى نفس السلاح ده رش بيشتغل بالانابيب تمام مع اختلاف لون المعروض لان الى معروض اسمر ودة اللينك
اما بالنسبة للحى وهو نفس الى العضو عارضه مش الاسمر لا هو هوا والصور على الموقع موضحه فا دى المفاجئة سعرة مكملش 3000 دولار يعنى 18 الف جنيه مصرى او اقل تمام وقول جمركه وشحنه شكلهم يعنى مكملش الاربعين الف دا انا بقول الارقام دى كده وانا ايدى ساخية وفرطة ودة الدليل الموقع الرسمى للقطعة دى من موقع الشركه وفيها المواصفات والاسعار

http://sigsauer.com/CatalogProductDe...26-x-five.aspxتعالو بقى نشوف انا واخدلكم الصورة الى موجودة
Item Number 226X5-9-L1 (9mm) 226X5-40-L1 (.40S&W)
Caliber 9mm or .40 S&W
Action Type SAO
Trigger Pull DA N/A
Trigger Pull SA 2 to 4lbs, Adjustable
Overall Length 8.80 in
Overall Height 5.9 in
Overall Width 1.7 in
Barrel Length 5.0 in
Sight Radius 7.1 in
Weight w/Mag 47.2 oz
Mag Capacity (9mm) - 19 Rounds (.40S&W) 14 Rounds
Sights Low-Profile Adjustable
Grips Nill grips
Frame Finish Stainless
Slide Finish Stainless
Accessory Rail No
Features Beavertail frame, Ambidextrous thumb safety and stainless slide and frame with magwell
MSRP $2,747.00 CA Compliant No
MA Compliant No
تمام والكلام ده هتلاقه فى الاختيار التانى فى المربع الموحود اسفل السلاح specification
يبقى ازاى ميه وخمسين الف ليه وكمان مستعمل
عامة انا اسف لو كنت زعلت حد بس اصل دة كلام منافى للواقع