غير مقروء 12-04-18, 03:20 PM   #89
زيدان مصر
صياد متفاعل

الصورة الرمزية زيدان مصر

المدينه: القاهرة _ الشرقية
زيدان مصر في بداية الطريقزيدان مصر في بداية الطريقزيدان مصر في بداية الطريقزيدان مصر في بداية الطريق
افتراضي رد: تجميع طلبية بنادق pcp

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samy 88 مشاهدة المشاركة
أخي الفاضل واضع الأعلان /
المكتوب بأعلي هو مشاركتي في موضوعك ولم أتلقي منك أي رد أو حتي تعقيب يجوز أن تكون مشاركاتي بالمنتدي قليلة أو أكون غير معروف للكثيرين ويجوز أني لأعرفك شخصيا ولكن أليست أقل أصول اللياقة لشخص ليس لك به علاقة ولا يعرفك ولا تعرفه ويبدي أستعداده لشراء 5 بنادق وفورا لو موجود ومستعد للدفع مقدم ويطلب منك وسيلة أتصال بك ليس إلا أن ترد عليه حتي في واحد من تعقيباتك علي من شاركوا بالموضوع؟؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shooter11 مشاهدة المشاركة
الراجل ساب المنتدي يجماعه
نصيحه لصاحب الموضوع متعشمش حد بحاجه مش هتقدر تعملها وفي الاخر تجيب السبب في الاداره
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarara مشاهدة المشاركة
متهدوا يا جماعة فيه ايه ! هو الراجل قال انا هدخل كل يوم ! ولا قال انه هيجيب البنادق بعد بكرة !
حاجة غريبة جداً
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fidodido مشاهدة المشاركة
++++++++++++++++++++++ 1111111111111111
السلام عليكم ... البشمهندس احمد صاحب الموضوع مسافر و بالفعل هو بعتلى رساله وقال لى ان جاله تليفون مزعج الساعه 3 صباحا من حد بيدعى انه من الاداره وبيهدده بغلق الموضوع ؟؟؟!!!!! و الانا فهمته ان الراجل كان مشكور مجرد بيحاول يجيب لنفسه فلازم يكون فى اكثر من قطعه علشان يحولوا يجيبوا الحاجه فعمل موضوع ....... انا ارسلت له اكثر من رساله وان شاء الله اول ما هيرجع بالسلامه ان شاء الله اكيد هيخش ويرد علينا كلنا ان شاء الله ( ادعوا لاخوكم بالسلامه )... واذا البنادق دى فيها خير لينا ان شاء الله ربنا هيرزقهلنا .... و انا مع الاخوه الاعضاء ان احنا تهدى اللعب و نظل نشارك لان الموضوع مهم لينا كلنا ...... صح ولا ايه ؟؟؟؟ .....تحياتى

زيدان مصر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس