غير مقروء 11-06-18, 06:06 PM   #29
Peace Missile
صياد متقدم

الصورة الرمزية Peace Missile

المدينه: Damietta
Peace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروفPeace Missile مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر MSN إلى Peace Missile
افتراضي رد: خطوات شراء منتج ( سكوب او غيرة ) من الانترنت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مااجد مشاهدة المشاركة
عايز اعرف حاجه هو السبب الي اتقال كان للفكاهه فقط ( ان المنع كان تخصص امن الدولة ) ولكن ما السبب الحقيقي اللي يضمنلنا امكانية تكرار المسالة من غير ما الفلوس تروح علينا وخاصتا اني لا اعتقد المسالة تمت صدفة (الكلام علي الجمارك) هل حكاية الدستور والاعلان الدستوري وراء تعطيل قانون المنع مثلا اان كان كده نستغل الفترة دي ولا فعلا كان الامرتخصص جهة رحلت نرجو التوضيح من متخصص قانوني او جمركي لو موجود ولة جزيل الشكر
والله كل شىء وارد ربما لو كنا لسه قبل الثورة مكنش ممكن حاجة زى دى تدخل .. وربما الموضوع بسيط وكان فى ناس مكبراه وعماله تقول السكوبات ممنوعه .. امن دوله .. وكلام من دة علشان هما يقدرو يبيعوا براحتهم .. كل شىء جايز المهم ان التجربه نجحت وانا دفعت الفلوس وكنت متوقع 50 % انه يتصادر بس كنت حابب اخوض التجربه واجرب .. وزى ما قلت قبل كدة مش بعيد لما المنتدى كله يشترى من على النت الجمارك تتنبه وتصادره .. ويقبضوا علينا كلنا مرة واحدة ...هههههه
عموما انا شايف اننا لام نجرب وان شاء الله خير وانا نظرتى ان وفاه امن الدوله سبب هام فى الموضوع دة